• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-07-09 14:43:35 följande:
    God dagens,nu är jag hemma på Åland igne. La in en bild i bt på svea när hon äter glass, glömde skriva att det är småfolks tröja och katvig mössa men det vet ni ju säkert
    Vilken härlig bild! Ser ut som hon gillar glass...
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-09 20:05:47 följande:
    Efter flitigt letande hittade jag min Molo-lista en hel massa sidor bakåt i tråden Några plagg beställda iaf Till Stella (3 år):Röd/orangerandig tröja + byxorRosa/lilarandig tröja + byxorTröja m knapp med kattungarTröja m knapp med älgarTröja m pingviner och rosarandiga ärmar (om det nu kommer?)Leggings m älgarEv leggings m katterTill Nora (6 år):Tröja m knapp och knappar *s*Tröja m blommor och lila-randiga ärmarLila-randiga leggingsLila lurvfleeceTill Jonna (8,5 år):Tröja m knapp umbrellaKlänning checkflowerTurkos lurvfleece
    Godkväll!

Men då har du ju nästan bockad av halva listan..
    Jag måste köpa mer känner jag men är inte säker på vad än.
    Ska vänta tills det jag beställt kommer hem så ska jag se vad som kan tänkas matcha.
    Vilken storlek tar du till din 3 åring?
  • Preggi

Hej!

Hur är läget här idag?
    Jag är jätteirriterad. Beställde från Poppilopp i förrgår och idag får jag orderbekräftelse att byxorna var slut. Dessutom så har dom inte uppdaterat hemsidan att det är slut än heller.. Dom som brukar vara så snabba annars..

Jag hänger gärna på beställningen från ziggys. Måste ju ta igen mina förlorade byxor...

• Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 17:44:17 följande:
    Om jag inte minns fel så väntar Christel på Poppilopp också bebis nu i juli, det kan ju vara det som "ställer till det lite"...
    Ja, mailet kom inte från henne så hon kanske föder.. Hon är förlåten då..
    belladona skrev 2008-07-10 18:13:13 följande:
    jag beställde hummel från matador för 5 dagar sedan och i dag får jag mail att jackan inte fanns i den stl och en fråga om jag ville har den större stl .Det tycker jag är lite dåligt .
    Ja, varför vänta 5 dagar? jättedåligt!
  • Preggi
    loveliva skrev 2008-07-10 18:51:49 följande:
    Jag beställde från Poppilopp i går och idag kom mina (barnens) kläder Så jag fick då snabb service
    Fick du? *avis* 
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-07-10 22:09:50 följande:
    Preggi- Vad olik sig M blivit på ett år, hade inte kunnat gissa att det var samma bebis. Hon fyllde nästa ut suiten bättre förra året. Hon måste ha växt ordentligt på längden och smalnat av samtidigt.(bebben tycks också växa mkt på längden nu men hullet verkar inte avta på lilla knubbe)
    Ja, visst har hon. När jag kollar på gamla bilder så minns jag knappt att hon såg ut så..
    Hon var verkligen en liten tjockis som bebis. Nu är hon ganska tunn.. Väger drygt 10 kg tror jag. Den där suiten är ju helt otrolig. Känns inte ens som hon är på väg att växa ur den än...
    Härligt med en liten knubbis. Har hon god aptit bebben?
  • Preggi
    Angelinah skrev 2008-07-10 22:16:49 följande:
    Aha.. det va bara ett plagg per skalle.. Ja då blir det ju billigare om man delar Lite sugen på knappsuiten jag
    Köp! Den är så snygg!!
    Jag har köpt tröjan till min P.
    Visst bor väl du i Nacka? Eller minns jag helt fel?
    Vi bor i Nacka vi med.
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-10 22:23:06 följande:
    visst visade du den bilden på din lilla tös i den suiten förra året??? det var den som fick mig sugen på den suiten. såå himla fin! söta dom är dina töser
    Tack! Ja, det kanske jag gjorde. Minns inte. Men jag minns när jag fick hem den i brevlådan... Det var kärlek..
  • Preggi
    gosmamman skrev 2008-07-10 22:23:19 följande:
    Hej angelinah! Kul att se dig  Fö  ska jag nog säga godnatt nu men innan jag hoppar i säng så måste jag bara berätta att vi åker bort på lörd. Ska först till sambons mamma i uppsala en natt. På sön bär det vidare till sthlm för att göra en 24h kryssning med hela familjen + vänner med barn i samma åldrar.Det ska bli så roligt och skönt att bara slappa och äta massa gott.Kikar nog in till er damer en sväng imorrn men sen ser jag er inte förrens på mån kväll el tis.Sov gott
    Godnatt! TRevlig resa!
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-07-10 22:39:30 följande:
    åhh vad det suger i mig vad köpte ni nu då? vilka var med?
    Jag köpte knapptröjan till P. Men butte är du säker på att du har suits så ni klarar er?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10