Inlägg från: J essica |Visa alla inlägg
  • J essica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-25 09:49:58 följande:
    fler som hamstrar velourjackor Jen80- Vart har sett den rosa/blå? Jag har bara sett på rackamaja tror jag..
    Jag ska oxå börja hamstra nu fattar inte varför de ska ändra jackorna de är ju perfekta som de är ju!
  • J essica
    CamillaJ skrev 2008-06-25 09:46:12 följande:
    Läste nu att 2-3 år är typ storlek 98 i rockefella, vad ska jag ta 3-4 år eller 2-3 år??? Han drar typ 92 i HM jeans...Hmm... 3-4 år är ca 104! Va skulle ni gjort beslutsångest?!?!
    98 skulle jag ta 104 låter ju jättestort!
  • J essica

Dancing Sunrise skrev 2008-06-25 09:55:23 följande:

vilken smart sida kan man beställa kläder från danmark?
    Japp kolla i TS
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-25 09:58:22 följande:
    Ja dom var ganska stora på längden. Vet i tusan omjag skulle få på honom 80, men han har ju sin kulmage oxå Milo är 83 lång o väger 11,6.
    Okej men då tror jag de funkar på Kevin han är ju några cm kortare och kulmagen är borta. Saknar nästan den där kulan ibland
  • J essica
    CamillaJ skrev 2008-06-25 09:57:49 följande:
    Ja men det står 3-4 år är små i midjan undra om det gäller alla eller bara dom? Åh vet inte alls men visst han kommer ju inte kunna ha 104. Jag får nog köra på 2-3 år han är ju normal stor och lite mindre. Gott då får jag dom billigare iaf!
    Fast 104 borde ju bli jättelång i benen. Svårt men jag skulle nog ändå köra på 2-3år.
  • J essica
    CamillaJ skrev 2008-06-25 10:04:30 följande:
    Jag har köpt dom nu!! Jobbiga är att man inte kan lämna tillbaka dom om man köpt dom men jag har ju en liten kille som annars få ta dom... så fick dom ju för bra pris iaf! Men jobbigt kan ju inte testa eftersom han fyller på måndag så han får ju dom i paket. Så får tåligt vänta kan ju jämnföra med andra byxor.
    Håller tummsen att det blir bra!
  • J essica
    Tjollabolla skrev 2008-06-25 10:11:51 följande:
    Milo kula verkar envis, den kommer aldrig försvinna Om dom nu inte skulle passa så kan du ju alltid sälja dom på T och tjäna en hacka!Imorgon ska vi på 20 års kalas för min lillebror. Vad tror ni om detta på Milo:
    Jo jag bord eju få igen pengarna där isåfall

Jättefint!! Han kommer bli så snygg så!
  • J essica
    tvåsmå skrev 2008-06-25 10:14:33 följande:
    Vänta jag hänger inte med, ska Katvigs velourjackor ändras?
    ja de ska bli urfula enligt Butte och Terezita. Så gör som oss andra hamstra
  • J essica

Hej tjejer!!

Jen: Fiina bilder i BT!! Sååå avis på Lindex velouren. De har då inte kommit till mitt Lindex

Fick hem fiiinja Nova star byxorna idag. 80 satt perfekt på Kevin

• J essica
    Duntoffla skrev 2008-06-26 16:20:22 följande:
    God eftermiddag!Hemma igen efter en dag på stan. Dock bara shopping till mig denna gång Fingrade på Mini Rodinis gitarrer på Åhléns men hejdade mig. Han har rätt mycket bodies nu och tröjan fanns inte.Smileycat- söt Ebba i bla Småfolk och Hugin o Mugin!Jompa- Älskar också Miniapplen! Mycket bättre än Midi tycker jag. M är jättefin! Hoppas att ni hade det bra hos Angelinah *avis* Filip07- fin kille i Småfolk och IdaT!Ängeln- Liam inne och busar som vanligt? Har hunden tom eget rum?Belladona- massa fina fynd du fått tag på!Jen- sötskruttan i Katvig! Och vilka fina Lindexbyxor! Vet du från vilken storlek de finns?
    Lindexbyxorna finns från 86 till 116
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10