Självklart får de ordna fram en jacka åt dig PLUS ge kompensation. Och inget dravvel med rabatt på kommande beställning, för det betyder att du måste beställa där igen. Kanske en matchande mössa?
Nä rabatt kan de kasta nånstans. KOmmer aldrig att beställa där igen!
Jag tycker jag kan få behålla den jackan jag har fått redan också.
O det skulle dom inte vilja.. Pop rean börjar på torsdag, kanske på morgonen?? Vet faktiskt inte.. Sen varar den tills de plaggen tar slut, de fyller på senare i sommar med sommarplaggen. Gokväll alla ni som kommer in nu o faktiskt haft ett liv idag
Hhihihi Nä, tror inte det va.
Nyfiken jag blir på den rean då. Tur jag inte får med mej nån vagn på torsdag, så kan jag inte gå in på pop.
Godkväll flickor! Vad händer här ikväll? Här har det varit fullrulle hela dagen, har städat, städat, städat gamla lägenheten. Inte riktigt klar än, men imorgon hoppas jag hinna bli färdig. Och idag har vi köpt en pool till trädgården! En sån bamsepool. SÅ GÖTT! Fast nu har vi precis fyllt på vattnet så det är bara 11 grader, men snart så ÅÅÅ jag är så sugen på katvigs svartvita boilersuit igen.... Jag lyckades ju stå emot sist, men denna gången vet i tusan om jag kan. Milos helsvarta i 80 börjar bli för liten, sen har jag 2 i 86 som är lite för stora. Men sa inte du Butte att dom var större denna säsongen? Så då kanske en i 80 blir lagom? *grymt sugen*
Gokväll!
Härligt med pool!
Vet inte hur vi skulle klara det här vädret utan poolen....