Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-24 14:54:59 följande:
    Anjelin har 86 i katvig velourbyxor och 86 i NS-WCT....
    har hon 86 eller 92 i jackan? Om hon har jackan....
    Är velourisarna långa?
  • Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-24 15:07:40 följande:
    I NS har hon bara 80 för den var slut i 86. Passar precis så jag är på  jakt efter 86.I katvig tog jag 92 i jackan. Tyckte muddarna var så pass tajta så att det inte glider över händerna. Får ju inte se alldeles för stor ut.Byxorna är lite långa, men inte så att hon trampar på de. Har iofs bara provat de, inte använt de nån längre stund än.
    Hmm... funderar på om jag ska chansa på att 98 passar i jackan.... kanske till hösten om jag har tur. =ch så 92 i byxorna. Katvigjackan har ju vi i 86. Nya färgen dock.
  • Infinite Joy
    Line80 skrev 2008-06-24 15:15:25 följande:
    vet inte om det kan vara till nån hjälp men min son har 98 i sin NS jacka och den får vi vika upp ärmarna på än, han är 3 år och 97cm lång.
    Jisses! Hon är hemmamätt till 85 cm. Då måste hon ha 86 helt enkelt! Tack för all hjälp.
  • Infinite Joy
    Nika skrev 2008-06-24 16:08:50 följande:
    lillronnya: vad hände? alla försvann?
    Vi drog till lekparken en sväng...
  • Infinite Joy

Hörrni, jag har mailat några andra som säljer NS och lyckats hitta fler som reasr. Hittar ni inte rärr storlek på toddler s¨säg till (de har bäsat rea). Sedan var det en som svarade att det inte var förbjudet att rea NS i reatider

Jompa: dit set kommer att skickas direkt till dig. Inboxar min adress. Är "era" baggybyxcor från ns snyggare än jeansen?

• Infinite Joy

Alltså inte förbjudet att rea NS på nätet i reatider.

Tjolla och jompa: vilken storlek tog ni? Samma som på andra byxor. Jag har köpt ett par jeans, men är lite sugen på "era" också.

• Infinite Joy
    Tjollabolla skrev 2008-06-24 19:41:55 följande:
    Jag tog 92, milo är 83 cm lång. Dom är ju stora, men funkar absolut utan problem. Vilken storlek är du ute efter? Jag såg att där fanns 74 och 98 kvar (kanske fler men det var dom jag såg).
    Tog 92 i jeansen.... Minou är ca  85 cm. Var orolig att de skulle bli för stora, men borde funka då. Knep ni de sista i 92?
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-24 20:06:57 följande:
    Du är så bra att ha här i tråden, du ringer och mailar och står i Själv är jag ganska feg, i alla fall när det gäller att ringa, men maila gör jag gärna. Jag vet lite larvig är man allt.Nu har jag fått båda ungarna i säng, håll nu tummarna för att de sovar bra i natt nu när jag är ensam.
    Jag vet, besatt av att göra bra affärer Räcka ut tungan
    Sist jag var på shopping fick jag en velourjacka från katvig på köpet, trots att allt redan var nedsatt 30%. Hittade du något nanook i webshopen jag tipsade om?

Hoippas dina ungar sover nu!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10