• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-13 22:54:18 följande:
    kommer bli jättefint! Jag har en superfin bild som jag ska göra svart/vit canvas... så fort jag kommer ihåg att lämna in den...
    Tjollabolla skrev 2008-07-13 22:56:34 följande:
    GUD vad underbara bilder!!
    loveliva skrev 2008-07-13 22:59:36 följande:
    Jen80Underbara bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ska jag lukta på kudden, god natt!!!
    Tack !
    Nu är sambon hemma och jag ska ta och krypa ned i sängen. God natt på er!!
  • Jen80
    SmillaMilla skrev 2008-07-14 10:11:53 följande:
    Så nu äntligen sover Svea och Anton är ute på gården och spelar fotboll. Så nu kan jag ägna tråden en liten liten stund.Vi börjar med bildtråden Jen80: Vilka underbara bilder när ni är ute på lekparken, ni ser verkligen ut att ha roligt. Den där filten Ava har är det en Bruno filt? Tycker du den är varm eller sval? Jag funderar nämligen på en sådan till Svea.Nikki: Åh vad de är dina de där molobyxorna. Så läcker färg.Buttelina: Vad härligt ni verkar ha det vis stugan. Idat byxorna är ju så fina, nästan som man vill att det skall börja regna. Helle: Vilka underbara barn du har! Och fina kläder har de såklart.Belladonna: Fin Tara i fina katvig kläder.Tjollabolla: Underbar Milo i underbara kläder.Lillronya: Ha ha vad han ser underbar ut. Skiner verkligen som en sol.Änglen83: Han verkar ha svårt att välja vad som skall med. Antar att det finns en del att välja på. Visst är den fin den där katvig bodyn och den passar ju perfa till byxorna.
    Kikar in en liten snabbis med Ava på axeln...
    Ja, det är en Bruno-filt. Den filten är underbar! Trodde den skulle vara för varm, men jag tycker den blir varm när det är kallt och lite svalare när det är varmt ute. Hon älskar att ligga insvept i den. Bästa sättet att få henne att sova när hon är lite krånglig.
    Nackdelen med filten är att den tydligen inte går att tvätta. Men den dagen den är så smustig så testar jag nog på handtvättspogrammet.
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 12:22:14 följande:
    Nu finns Lindex svarta velourisar i webshopen. Med koden LC0829 kan man köpa 2 och betala för 1 eller 4 och betala för 2 osv.
    Men skickar de paketet hem om man beställer där eller hämtar man upp det i butiken?
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 13:06:05 följande:
    Hämtar i butik.
    Och då kostar det inget extra? hur lång tid brukar det ta?
  • Jen80
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 13:14:13 följande:
    19 kr i expeditionsavgift. Det brukar ta 2-3 dagar
    ängeln83 skrev 2008-07-14 13:15:13 följande:
    Man kan välja mellan att hämta i butik eller få det skickat till närmsta utlämmning, dock kostar det 69 kr.
    Ok. Men tag 2 bet för 1, gällde det alla velourbyxor? Fattar det som att det bara gäller rea-plaggen...
  • Jen80

Har nog inte skrivit nåt i tråden än ikväll, men varit med er ett tag iaf . Men god kväll om jag inte sagt det tidigare...
    Nu har jag shoppat lite. Inget danskt, men svenskt på Lindex. Varsitt par grå velourisar till Liam och Ilon, varsin svart/vit-randig tröja till dem och varsin grå velourjacka. Fanns ju inga oranga byxor i webshopen, annars hade jag köpt det.

Idag kom det två Katvig leggings med posten . skojigt!

• Jen80
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 23:07:54 följande:
    Jen: du såg att orange kommit i baby va?
    Ja, men jag tror inte Ava har nåt som passar till orange. kanske borde köpt dem ändå ... Tänkte köpa de rosa i en stl större än hon har nu, men det är nåt knäppt fortfarande med den här datorn så allt tog eeeevigheter så jag tröttnade. Tur att Fl aldrig är segt iaf. Åh, vill att datorn ska funka som vanligt igen. Är nog nåt virus eller nåt som förstör för mig. Kan inte kolla på Pops kläder heller ...
  • Jen80

Butte: Åh, va fina färger på VV-kläderna! Grymt sugen blir jag nu! Men nu ska jag försöka hålla mig till eleraffs rea, SEN kan jag shoppa vidare . Eller vadå hålla mig, jag shoppar ju på för fullt varenda dag känns det som hehe. Men just nu är det rea-kläder som gäller. Nästa månad är det dags att gå på höstnyheter .

Nu ska jag krypa ner i sängen. God natt på er!

• Jen80
    Plummy skrev 2008-07-14 23:46:12 följande:
    Är det rea på eleraff??.. hmm.. Var står det på sidan?
    De brukar inte ha rea på nätet, men halva priset på en massa i butiken. Börjar dock inte än, utan förhoppningsvis i slutet av månaden.
  • Jen80

God kväll!
    Åh va mycket fina bilder i BT !!
    Preggi: Guuud, va fint det nya Molo-setet är!! Bodyn är helt gudomlig och byxorna jättefina till. Är det bebis-byxorna (alltså inte med den långa mudden)? Var inne på eleraff och kikade på nya Molo idag. En sån randig tröja (som Preggis dotters byxor) måste det bli till Ilon. kanske byxorna med. Och nu när jag sett bodyn på din dotter så lär det säkert bli en sån till Ava.

Har lagt in några bilder i BT på lite blandad hyfsat ny shopping. Hittade jättesöt jeanskjol på H&M idag. som jag letat efter en jeanskjol. Väldigt nöjd nu !

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10