Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu är sambon hemma och jag ska ta och krypa ned i sängen. God natt på er!!
Har nog inte skrivit nåt i tråden än ikväll, men varit med er ett tag iaf . Men god kväll om jag inte sagt det tidigare...
Nu har jag shoppat lite. Inget danskt, men svenskt på Lindex. Varsitt par grå velourisar till Liam och Ilon, varsin svart/vit-randig tröja till dem och varsin grå velourjacka. Fanns ju inga oranga byxor i webshopen, annars hade jag köpt det.
Idag kom det två Katvig leggings med posten . skojigt!
Butte: Åh, va fina färger på VV-kläderna! Grymt sugen blir jag nu! Men nu ska jag försöka hålla mig till eleraffs rea, SEN kan jag shoppa vidare . Eller vadå hålla mig, jag shoppar ju på för fullt varenda dag känns det som hehe. Men just nu är det rea-kläder som gäller. Nästa månad är det dags att gå på höstnyheter
.
Nu ska jag krypa ner i sängen. God natt på er!
God kväll!
Åh va mycket fina bilder i BT !!
Preggi: Guuud, va fint det nya Molo-setet är!! Bodyn är helt gudomlig och byxorna jättefina till. Är det bebis-byxorna (alltså inte med den långa mudden)? Var inne på eleraff och kikade på nya Molo idag. En sån randig tröja (som Preggis dotters byxor) måste det bli till Ilon. kanske byxorna med. Och nu när jag sett bodyn på din dotter så lär det säkert bli en sån till Ava.
Har lagt in några bilder i BT på lite blandad hyfsat ny shopping. Hittade jättesöt jeanskjol på H&M idag. som jag letat efter en jeanskjol. Väldigt nöjd nu !