Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-10 11:31:49 följande:
    Hallå flickor.Äntligen hemma igen, hade tid hos bvc imorse, vaknade givetvis samma tid som jag skulle vara där, så det blev lite smått panik här hemma, ännu mer panik när jag såg att sambon hade tagit bilen med bilbarnstolen, så jag fick krångla ut cykeln som stod längst in i garaget, måttligt glad kan man ju säga att jag var.När jag väl fått ut cykeln så börjar det öööös regna, in igen och klä på skrutt regnkläder, som jag naturligtvis inte hittade först.Dessutom blåser det nästan storm här så det gick ju knappt att cykla ialla fall.Usch.Nu sover skrutt så jag ska ha en lugn och stilla shopping stund
    Tog de emot dig när du kom fram Hur sen va du??
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-10 11:32:40 följande:
    lillebror i strl 86. han är 81 lång ca och väger ca 12kg
    vad har han i vanliga suits? 86 då med?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    ängeln83 skrev 2008-06-10 11:33:55 följande:
    Ha ha, jaaa, det var lugnt, dom låg efter så jag fick vänta i 10 min ialla fall.
    ok tur det iaf! Usch det är ingen höjdare att börja m stress. Hela dagen känns konstig sen
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-06-10 11:36:56 följande:
    Hörrni tjejer svara ärligt nu, behöver inte jag tröstshoppa lite? Imorse skulle jag lämna sonen på dagis igen (mannen jobb annars) och när vi är klara att gå ska jag bara ta nycklarna och hittar inte bilnyckeln. Ringer till mannen som då har den i sin byxficka, och extra nyckeln ligger i hans jobbväska. Detta innebär att jag måste gå ner med två ungar och ingen vagn då den ligger i bilen. Kan säga att vi halv sprang hela vägen och det var tungt att bära M efter ett tag.
    Du behöver shopping HELT ÄRLIGT!! Fy vilken morgon du o ängeln haft...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2008-06-10 11:40:54 följande:
    i småfolk har en 86 precis blivit för liten
    men då bord eväl 80 funka... 74 känns så litet
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Tjoho post i lådan

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Skatten: oj töjer den sig så mycket???

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Skatten: beställde i söndags kväll/natt...

Jag chansar på 74.. får väl sälja den vidare annars

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 12:17:40 följande:
    och jag i torsdags.... hmm...Gör så, Skatten hade lätt kunnat ha 80 även om den inte hade töjt sig. Har för mig att Ida har 80 och hon e ju större än Thea.
    Ja jag är rätt säker på att Ida har 80 i sin m ponnysar...
    ängeln83 skrev 2008-06-10 12:18:21 följande:
    Såg att du knep Småfolk suiten Passar den inte så lär du ju få mer än 139 kr för den om du lägger ut den på T igen.

Japp jag såg både den o 80 så det va därför jag började snacka om suiten... Men nån idiot (sorry) la bud på stl 80. 10:- under köp nu-varför inte knycka direkt o slippa riskera budgivning som går högre...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 12:25:20 följande:
    Ville bara fråga er vad ni har för erfarenheter av gucce?
    aldrig handlat där... hög frakt
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10