Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi- tycker inte att Småfolksklänningen var nattlinnevarning alls! Fin!
    J essica skrev 2008-06-10 19:00:53 följande:
    Undrar det jag med *alltid shoppingsugen*Gokväll alla förresten
    Go kväll!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-10 19:14:56 följande:
    massa massa fint i BT!!Duntoffla: vart har du köpt katvigbyxorna? Funderar på om de kanske är samma röda färg som på kevvans body med amerikanska bilar.
    Köpte dem på Babyshop. De är lite orangeröda i färgen. Stämmer rätt bra med kantbandet på Noels stjärnbody. Jag tror att det kan vara rätt likt Kevins bilar för kantbandet på den är väl lite mer rödorange än tomteröd?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    belladona skrev 2008-06-10 19:23:42 följande:
    så gör jag med  hemma  fläck behandalar  direkt med vanish
    Samma här. Gelen funkar toppen på fläckar.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 19:33:07 följande:
    Hej hopp! Nu har vi äntligen besiktigat lägenheten och det gick jättebra så nu är vi av med den. Så konstigt det känns Jag funderar på att slänga ut ett par bodys på T. Dom blir ju knappt använda ändå... Och nu börjar det ju reas så nu kanske man kan samla på sig lite molo t-shirts o tröjor. Hoppas min ena kommer från Batinki imorgon! Angående galltvål så är det flytande inte alls lika bra, så lägg inte pengar på det!! Man kan inte gnugga in det på samma sätt. Jag köpte flytande först men fick knappt bort några fläckar med det...
    Vad skönt att besiktningen gick bra! Visst är det konstigt när man blir av med lägenhet och helt plötsligt ska bo i ett stort hus?
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Kikade in på Smallkids rea men hittade verkligen inget alls. Tyckte inte att det var så mycket nedsatt

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 19:40:06 följande:
    Ja jättekonstigt!!!Åh... Nu har jag samlat ihop massa Molo bodys o byxor. Det skär i mitt hjärta att sälja det, men det används ju inte!! Sambon bara garvar åt mig när jag sitter med nästan tårar i ögonen
    Äh, sånt där förstår inte män! Jag var likadan när Uttrarna åkte ut på T. Ångrade mig nästan
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-10 19:42:47 följande:
    Nu blev det ännu ett plagg från Småfolk, kom på att det behövs lite långärmat också vid kallare dagar, o så kostade den ju "bara" 179 kr www.litenpalandet.se/Images/Products/1163.jpg
    Haha...Molo är helt utbytt snart mot Småfolk va?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 19:52:12 följande:
    Tack för tipset! Borde ju passa juh
    Ja, jag är så sur att den är lite för stor även i höst. Bra pris nu också.
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 19:47:07 följande:
    Hahaha sambon tycker oxå jag e jätteknäpp när det varit vissa man knappt kunnat sälja tillslut sa han "Men va katten, du får väl spara, rama in och sätta upp på väggen då" sen stampa han därifrån
    Haha...han har säkert sina "hang-ups" han med som han inte kan skiljas från
    gosmamman skrev 2008-06-10 19:47:38 följande:
    Gokväll!preggi- Sååå söööt matilda är i glasögonen, och vad fint hon passade i småfolken, Nu blev jag jättekär i orange grodor. När under 06 är hon född?? min lilla är ju också en 06:a.Terezita-Fina killar i sin nya vagn, är det en UJ???Lina m liten- Kors i taket +................. Ska Thea få vara så rosa Ursnyggt!!!!! men man undrar ju vad som tagit åt dig
    Go kväll!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-10 20:04:11 följande:
    Coolt Verktygen och bilarna kommer bli grymt svåra att skiljas ifrån, men jag får väl trösta mej med att jag har kvar byxorna.Gillar inte riktigt att Molos baby t-shirts har annat print på armarna.
    Är inte heller så förtjust i deras T-shirts. Fundersam
    Grodan33 skrev 2008-06-10 20:01:27 följande:
    Finns det nån stans man kan köpa lurvflecejackor nu från molo isåfall var??? i st 80 och 92??
    Det är nog rätt utplockat i de svenska butikerna. De danska kan ha eller Trendsales
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 20:02:51 följande:
    Haha, precis vad jag har sparat oxå! Och flygplansbodyn... Bilarna och verktygen åker först när jag hittat t-shirt med det motivet
    Verktygen finns ju på T-shirt. Eller menar du flygplanen i T-shirt?
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10