Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 12:07:29 följande:
    Ängeln och jompa är defenitivt förtjänta av tröstshopping - mycket tröstshopping!! Jisses sicken morgon ni haft!!Tjolla --- Japp det är den tröjan du köpte åt mig.
    Åh vad dåligt av dom! 2 av dom som jobbar där är supertrevliga men den 3:e... *huuu* Henne kanman bli rädd för ibland
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Hej hopp! Tillbaka från intervju nr. 1. Bara 4 kvar denna veckan... DRYGT! Men det kändes bra iaf!

Alltså jag fattar inte vart min post tar vägen.. Hade ju massa paket på väg hem, blir så ledsen när det är tomt i lådan Både funkybaby å batinki å rumba skickade igår men jag har inte fått ngt.. SNYFT! Kanske är det adressändring som stoppar upp? Men då har jag ju ändå ändrat min adress hos shopparna....

Åh så fina knattar i BT! Söta skatten i apor Vad tyckte Pappa nu?

Näe, ut och plantera blommor står närmst på listan, Milo är o kollar på kossorna med Mormor

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-06-10 16:37:33 följande:
    Jag fick från batinki idag. Vi beställde väl samtidigt?
    Ja jag tror det. I söndags? Jag fick iaf mail att det skulle skickas igår och jag ändrade till min nya adress.

Alltså idag har Milo bil bodyn på sig från Molo. Jag tycker han ser så bebis aktig ut i body nu! Ser dumt ut! Har ni body på era 15-16 månaders? Jag menar han är snart 1½ år, det är kanske dax att göra sig av med dom... Dom enda som används är Molos och det bara för att jag "ska". Kanske dax att lägga ut dom på T. Tror ni det är lönt nu? Det är alltså kortärmade från våren...
  • Tjollabolla

Äsch min lokala affär hade inte småfolks bilsuit i 56. Undrar vart jag ska beställa för att hinna få den innan fredag...? LPL? Eleraff?

• Tjollabolla

Hej hopp! Nu har vi äntligen besiktigat lägenheten och det gick jättebra så nu är vi av med den. Så konstigt det känns

Jag funderar på att slänga ut ett par bodys på T. Dom blir ju knappt använda ändå... Och nu börjar det ju reas så nu kanske man kan samla på sig lite molo t-shirts o tröjor. Hoppas min ena kommer från Batinki imorgon!

Angående galltvål så är det flytande inte alls lika bra, så lägg inte pengar på det!! Man kan inte gnugga in det på samma sätt. Jag köpte flytande först men fick knappt bort några fläckar med det...

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-10 19:34:39 följande:
    Vad skönt att besiktningen gick bra! Visst är det konstigt när man blir av med lägenhet och helt plötsligt ska bo i ett stort hus?
    Ja jättekonstigt!!!

Åh... Nu har jag samlat ihop massa Molo bodys o byxor. Det skär i mitt hjärta att sälja det, men det används ju inte!! Sambon bara garvar åt mig när jag sitter med nästan tårar i ögonen
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-10 19:41:43 följande:
    Vet precis hur det känns, har gallrat ut rejält här.Har sparat favoriterna, verktyg, bilar och regnbåge, men nu funderar jag på att lägga ut dom också eftersom bodys aldrig används längre.
    Haha, precis vad jag har sparat oxå! Och flygplansbodyn... Bilarna och verktygen åker först när jag hittat t-shirt med det motivet
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-10 20:11:03 följande:
    Verktygen finns ju på T-shirt. Eller menar du flygplanen i T-shirt?
    Nej jag menade verktygen. När jag hittar dom på rea så jeklar Men jag ger inte 300 för en t-shirt, tycker det är ett sjukt pris!
  • Tjollabolla
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 20:27:46 följande:
    J essica skrev 2008-06-10 20:27:06 följande: 149 kr på gucce
    OOOOOOOOOOPS! Där kan vi lägga ut den bodyn oxå ju

Cool
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10