Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nahe ingen post idag. Vart tar alla mina kläder vägen??? *snyft*
Hej hopp! Tillbaka från intervju nr. 1. Bara 4 kvar denna veckan... DRYGT! Men det kändes bra iaf!
Alltså jag fattar inte vart min post tar vägen.. Hade ju massa paket på väg hem, blir så ledsen när det är tomt i lådan Både funkybaby å batinki å rumba skickade igår men jag har inte fått ngt.. SNYFT! Kanske är det adressändring som stoppar upp? Men då har jag ju ändå ändrat min adress hos shopparna....
Åh så fina knattar i BT! Söta skatten i apor Vad tyckte Pappa nu?
Näe, ut och plantera blommor står närmst på listan, Milo är o kollar på kossorna med Mormor
Äsch min lokala affär hade inte småfolks bilsuit i 56. Undrar vart jag ska beställa för att hinna få den innan fredag...? LPL? Eleraff?
Hej hopp! Nu har vi äntligen besiktigat lägenheten och det gick jättebra så nu är vi av med den. Så konstigt det känns
Jag funderar på att slänga ut ett par bodys på T. Dom blir ju knappt använda ändå... Och nu börjar det ju reas så nu kanske man kan samla på sig lite molo t-shirts o tröjor. Hoppas min ena kommer från Batinki imorgon!
Angående galltvål så är det flytande inte alls lika bra, så lägg inte pengar på det!! Man kan inte gnugga in det på samma sätt. Jag köpte flytande först men fick knappt bort några fläckar med det...