Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-07-07 17:10:55 följande:
    Åh då kanske jag ska mejla till henne då Finns lite jag vill ha som jag inte sett än
    Ja maila hon på rackamaja. Hon sade dock att det kunde ta en månad då de först skickar ut ordinarie beställningar och sen extrabeställningarna efter det.
    Hon var super att maila med.
  • nikki2006

lovelina
    Glömde byxor och body i eskomå barnen till lillan

• nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 17:25:51 följande:
    Jag har hittat plagg för 6000 kr och har bara "stora" barn...
    Tur att vi har olika smak annars hade de ju bara sålt ett par saker av hela kollektionen.
    Och då hade alla gått i samma, det hade inte varit så skoj
  • nikki2006
    J essica skrev 2008-07-07 17:29:30 följande:
    Jag tror att jag fått fatt på de multirandiga blå byxorna på Est om jag gissat rätt men jag vill ha tröja oxå så jag ska ta och mejla henne och se om hon kan ta in den. Ska vänta först och se om EST har de multirandiga byxorna annars ska jag höra om hon kan ta in båda
    Ja visst är de FIIIIINA jag vill ha men tycker att de blir för pojkiga. Hon har inte så långt hår än så alla tror redan att det är en kille.
    Det gjorde inget när hon var baby men nu när hon är över 2år så stör det mig lite när folk kommer fram och säger- vilken söt pojke.
    GRRRRR
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-07-07 17:32:02 följande:
    Lite lättare till större flickor än pojkar tror jag. Eller jag skulle iaf köpa MASSA klänningar till Hilda om hon hade över stl 98 nu
    Jag tycker att katvig har mer att erbjuda min större tjej och det finns så mycket man kan matcha mellan tjejerna
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 17:33:34 följande:
    Haha, jaaa.. Fast jag ser att alla mina barn är större än dina. Jag köper inte så mycket av tröjor med randiga ärmar heller, men några har vi. I höst blir det nog mest de tunikaliknande med knapp i halsen, de är fina och så de randiga med knapp på axeln då. Sen får de lite leggings, alltid bra att ha under kjol och klänning.Jag tycker också att klänningarna är dyra, vi har några men alla är köpta på rea
    Ja klänningerna går bara att köpa på rea.
    Jag får säga att jag gillade faktiskt de tunika liknande med knapp. Men kan inte förstå hur en tröja kan gå från 199 till299 bara för en knapp. Det är en DYR knapp hi hi
    jag gillar också leggings nu, har gått från ett par till typ 10 par på ett år. Super nu till hösten om man ändå vill klä upp lite.
  • nikki2006
    Tjejtriss skrev 2008-07-07 18:02:48 följande:
    Tunikorna med knapp kostar tom 349 kr. Så mycket kostar tröjorna på barnavdelningen.. Ja, inte de randiga då, men de mönstrade.
    Ja just det det var 349. jag tänker på de danska priserna, det var 300 danska.
    Ja 349är faktiskt lite saftigt för en tröja.
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-07 17:43:57 följande:
    Godkväll tjejer! Shoppas det något?? Fler butiker som fått in molonyheter nu??Ska se om jag hinner få ut lite på T ikväll...behöver få in lite kosing så jag kan handla nyheter ju Fast nu lär det ju bli lite svagare på kosingfronten då jag nu blivit sjukskriven pga min mage...jag får absolut inte stressa och de senaste proverna visade inget bra så nu vill de göra magnetröntgen också *suck* är så trött på sjukhus och läkare...känns som vi likväl kan flytta in snart Maia och jag...hon ska in imorgon för sin Astma. Så summan av kardemumman är att jag behöver verkligen lite uppmuntran, och vad är då bättre än lite shopping?
    Jag skall till Köpenhamn i veckan och shoppa lite molo. Om jag kan hitta affärerna vill säga.
    Vad tråkigt med alla sjukdomar , förstår att du vill glömma allt med lite shopping
    Jag känner mig inte så höjdens själv då det blivit värsta familjebråket över mormors testamente. Det kommer nog gå till tingsrätten och allt. Inte precis vad jag behöver nu när man sörjer.
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2008-07-07 18:14:20 följande:
    nej usch så tråkigt när sånt händer Kan det verkligen inte vänta ett tag?
    Det är inte något jag kan påverka. det är inte direkt jag som vill bestrida testamentet. Det är min mobror. Mormor har varit död sen december, fyra dagar senare fick jag vad som skulle varit hennes andra barnbarnsbarn.
    Men man hade inte direkt tid att sörja med två små barn hemma så det kommer på om på när man som minst anar det. och den här stämningen gör ju inte saken bättre precis.
    Såret rivs liksom upp på nytt igen.
    Det är svårt när jag tänker på att båda mina morföäldrar dog när jag var gravid. morfar när jag väntade Nikki och mormor när jag var höggravid med Jessie.
    Mormor var en helt underbar människa och jag saknar henne så snyft
    Men hennes ene son ser det inte så och tycker att han fått för lite. hur girig får man bli, jag menar det var ju henners pengar inte hans. tycker han ska vara glad att han får något alls.
    Ledsen att jag drar upp detta här sorry. Ibland vill man bara prata av sig lite
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10