Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ÅH jojoa vilken underbar bild på tösen! Den borde du förstora!  Åh så söta kissar!

Preggi; den bodyn från småfolk är verkligen fin i färgerna! Undrar om den finns som t-shirt... Cool

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-06-10 22:24:27 följande:
    Ok ska glömma det där och käkar dom så som jag tänkt från början.. fasen betalade 250 kr för att läkaren skulle skriva ett enda litet recept... *galet* hehe iofs jag tog hans tid i 5 minuter Tur att tabletterna inte kostade så mycket !! Jaja.. nehe nehe har typ tagit en dusch i 45 minuter om inte mer fick en shock nu när jag kom upp och såg klockan hehe.. Åh...2-0 till sverige Hejja!!!
    Ja klart du kan käka dom...! Hoppas ni får en underbar semester!

Nu är det dusch och sova som gäller. Natti flickor!
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Idag är det fika med lite mammor från fl hemma hos mig, sen är det intervju igen. Lyckades fixa så en kompis kunde ta Milo.

Jompa: Usch för stuliga nätter! Det är fruktansvärt. Milo har börjat skärpa till sig nu men han kommer fortfarande in i jobbiga perioder. Hoppas din tjej börjar sova ordetntligt snart!

Idag MÅSTE jag ju få lite post annars blir jag sur!

Vad händer hos er idag tjejer?

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-11 08:05:55 följande:
    Jag vill oxå ha post idag, väntar VV och Linas fönster Måste ju komma idag.
    Åh har du beställt VV? Vad blev det?
    Ja jag väntar ju oxå från LInas fönster och även en hel massa annat Batinki, funkybaby och vad det nu mer var
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-11 08:36:44 följande:
    godmorgonattans vad jag är nervös.idag skriver vi FÖRHOPPNINGSVIS kontrakt tjohoo tänk vi e kanske stugägare till en underbar liten stuga i em *vågar knappt hoppas*
    ÅÅ det är så spännande!! Vi längtar efter länken här ju Får ni den direkt sen eller hur funkar det?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-11 08:40:32 följande:
    länken kommer direkt efter, jag vågar inte länka förrän kontraktet är skrivet, för med min otur så hade nån sett den och budat över *asg*Tillträde den 1 juli. Men det känns super, för då hinner vi handla sängar till barnen och en bäddsoffa till oss, samt lite tallrikar, bestik och gardeiner.. lite för att göra så att den känns som vår den säljs med alla inventarier..
    Åhh vad mysigt det låter!
    snoozen skrev 2008-06-11 08:38:51 följande:
    OT, men anar att det finns ägare till dessa här inne.. Kan en liten kille ha den här? Sambon har tappat bort våra andra Kik Kid-hattar.. *grr* Och det är ju hopplösa att få tag i nu.www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx
    Alltså jag har kollat på den innan och jag kom fram till att jag inte skulle köpt den åt min kille. Men visst funkar det! Annars har ju plastisock solhattar som är toppenbra!
  • Tjollabolla

Oj vad lång skrutt är! Milo var 83 och vägde 11,6 nu för 2 veckor sen. Mer kilo o mindre cm

Butte: jag hopps verkligen du har mobilt bredband så du överlever shoppingsommaren

• Tjollabolla
    Lourdes skrev 2008-06-11 09:38:38 följande:
    Hur passa tjocka är dom där jackorna? Kan man ha dom en sommardag när det blåser och regnar lite, som idag, eller blir dom för tjocka då?
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-11 09:51:12 följande:
    Misstänkte att han var lång men inte såå lång, men det märks i kläderna att han vuxit rejält på längden, nu vill vi se lite högre vikter också En liten söt kulmage.O förresten, har börjat planera skrutts rum nu, tror du inte denna mattan hade varit cool ihop med tapeterna?www.designonline.se/ProdImg/CarpetFabrics/vig...
    MEN FY varför skulle du på o visa den??!?! JAG VILL HA!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10