Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

hmmm....
    Nu behöver jag en lila idat mössa som ska matcha det rosa regnstället o lila stövlar... Det setet ska vara på dagis..
    o det lila setet med rosa mössa o rosa stövlar hemma..

Så.. nu behöver jag hjälp girls!
    - lila idatmössa med kottar strl 90
    - moonkids knickers i 86/92 (rackamaja har inte den strl o jag älskar dom har jag kommit på nu ) så härligt med frotte nu på sommaren!

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-18 16:53:47 följande:
    Jojoa- Emma ser redo ut!
    japp nu väntar vi bara på ovädret inomhus Hon vill nämligen inte gå ut O hon vägrar FORTFARANDE att ta det av sig ............... (1½ tim har hon haft det på sig inomhus nu) Jaja, jag låter henne hållas, stövlarna är någorlunda rena o hon har kul o det är ju huvudsaken eller hur?
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2008-06-18 16:56:50 följande:
    Vilken färg på knickers?
    bruna! Har ingen brun nederdel till Emma eller Lucas i sommar o har letat på Lindex mfl
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-18 18:00:17 följande:
    Phunkycool Har Emma strl 90 på den rosa?
    Japp, det har hon. Då borde hon väl ha samma på den lila? Eller
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 17:59:14 följande:
    Var ock inhandlade bred resår till våra rosa velourisar idag. Hittade en som var lika bred som mudden. Ska försöka fixa det ikväll. Kan ta foto sedan om du vill se.
    Ja, gärna!
    Provade dom i 92 till Emma, de sitter inte bra i midjan, de kasar ner hela tiden. Såg det på nån i bt oxå, tror det var Milo, alltså att hans katvig velourisar kasar ner lite i midjan.
    Man ska kanske sätta resår på båda ställena?
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-18 18:31:53 följande:
    Min dotter på 2år har 74 i de shortsen från lindex! De är stoooora!
    Vad bra! Beställde nu när jag läst ditt inlägg, sen var det nån annan som oxå sa det tidigare för nån vecka sen, men de finns inte på nåt av mina Lindex. Beställde i 80, Emma är ju lite rultigare än Maia.
  • jojoa75
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 20:30:39 följande:
    Nu har jag skuyndat mig att fixa ena benet och fotat innn dottern skulle sova. Resåren som redan finns i midjan räcker för henne. Blev lite knöligt med tyget, men går att fördela jämnt. Glömde bara av det i all hast. Bilder finns i bt.
    Tack! Ska prova igen på tösen med de större paret. Snyggt det blev med lika bred resår som mudden! Att dom inte gör det från början..
    isold2003 skrev 2008-06-18 21:22:36 följande:
    Godkväll! Tittar alla på fotbollen? För mig räcker det med att höra tv:n i bakgrunden och makens muttrande Kom precis hem från en löprunda och måste få skryta lite och berätta att jag sprang milen på 50 blankt idag! *stolt* Ingen shopping för mig idag, väntar på paket med Nanoou från LPL, är det postutdelning imorgon?Dunis, så fin Noel är i MAT jackan! Strl ser ju helt perfekt ut till hösten, vilken tur! Jag har inte sett honom stå upp förut, vad stor han har blivit!Loveliva, underbara bilder på Hilda, vilken sötnos!Preggi, fina fina töser! Tigertunikan är underbar!Infinite joy, din tjej ser ut som ett litet bustroll, superfin i den krylltröjan från Molo!Jojoa, din tjej ser ut att vara redo för en regnig sommar..
    Gokväll! Imorron kommer det post, inte på fredag dock.
    Mmmm, hon är heeelt klart redo!
    Min knäppa lilla tjej..  Hon hade på sig dom inomhus, hela munderingen i lite över två timmar.. *envis som synden*
    När tog hon då av sig dom?

JO, när hon skulle gå UT!!!
    Knäppa tös.. (kikkid klänning o wheat leggings som iaf är danskt)
  • jojoa75

En OT fråga.. Om man beställer på Lindex shop online, o väljer hämta i butik. Mailar dom då när det kommit dit eller? Har aldrig beställt där innan..
    Min shoppingpolare är inte på msn ikväll, hon kollar väl på den där dumma fotbollen..

• jojoa75
    gosmamman skrev 2008-06-18 21:57:33 följande:
    haha, busungen! Låter lite likt min envisa unge till minsting
    isold2003 skrev 2008-06-18 21:58:44 följande:
    De vet vad de vill de små
    loveliva skrev 2008-06-18 21:59:02 följande:
    Åhh! Sötnos!
    Tack! Ja, hon vet verkligen vad hon vill... maken till envisare barn finns inte... Men såååå go ändå, o det är ju tur!

Isold: grymt impad av ditt springande.. min motionering är såhär: jaga Emma när hon rymmer (japp, hon rymmer, bryr sig inte, bara går utan att kolla om man är med eller inte), gå ut med hunden o samtidigt hålla koll på två barn som springer åt varsitt håll (tur man har en flockhund så att han hjälper mig ), städa, klippa gräs, slipa, måla, sitta här o öva fingrarna på tangenterna, stå o gå på jobb... Ja, det är väl det hela Var medlem på gym tidigare, men flyttade ut till förort o sen blev det så hiiiimla bökigt att ta sig in till stan till det där gymmet, så man bara orkade inte (bodde granne med gymmet innan o var därav där ganska ofta, iaf minst en gång i halvåret )
  • jojoa75
    loveliva skrev 2008-06-18 22:04:37 följande:
    Om du anger ditt mobnummer så skickar de sms när varona finns för leverans
    aha, det gjorde inte jag.. mailar dom då istället? Eller ska man bara gå till affären o kolla om de har alla grejorna man beställt? Japp, jag vet.. korkad...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10