Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-27 09:08:48 följande:
    åhh hoppas han mår bättre snart! när isabel var magsjuk så smittade hon bara mig, lillebror klarade sig! Hoppas dina andra små klarar sig!
    Ja, det hoppas jag också de gör Soffan är nu inplastad med plastad frotté Snyggt! FundersamMen praktiskt
  • loveliva

Förrästen, brukar Spojl bara sega med att skicka betalningsinfo? Beställde ju i onsdags och har fortfarande inte fått nåt mail

• loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-27 09:51:48 följande:
    Japp det gäller NS.. dras i kassan
    Barnskobutiken  tror jag har
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-06-27 12:15:23 följande:
    Hej igen,Hemma igen från ica maxi.. Lunchen avklarad och barnet sover... Solen skiner och det är fredag... Kan det bli bättre! Härliga bilder i BT som vanligt!! Camilla, ta inte 25 jag beställde fel och P kommer väl ha dom om 3 år typ haha! 23 hade nog passat.. Orkade inte läsa igenom allt men såg att loveliva att du inte fått betalnings info från spojl. Det var så mitt strul började. Maila henne eller ring så inte de missat din order.. Annars kommer det du beställde garanterat vara slut... Så blev det för mig...Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med NS byxorna. Men det blir nog några stycken. Tycker att det är perfekta dagisbyxor att leka i och att P kan gå på toaletten själv och ta av byxorna osv.
    Har mailat Spojl igår, men inget svar Och nu såg jag att de byxorna jag beställde var slut Så hoppas det är jag som fått sista paret, och att de inte missat min order.

Å ingen postis har kommit m ed paket Vi brukar alltid få posten vid 10-tiden....

Ingen bra dag det här   Förlåt att jag är en tråkig & negativ människa idag. Å magsjuka i huset på köpet, näää bläää vilken skit fredag.
  • loveliva

Ja, så har vi dåligt väder OCKSÅ

• loveliva
    jompa skrev 2008-06-27 13:07:40 följande:
    Ta den på köp nu
    Men hmmm undra när han kan ha den?? Nu har han 98 i sin lurvfleece och den är inte förliten än på länge Fundersam
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-06-27 13:22:52 följande:
    var var det för storlek?
    undrar jag också? Jag har beställt 92 & 104.
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-06-27 13:23:40 följande:
    Hej alla! Hemkommen från mitt strandbröllop i Karibien. Har varit lite jetlaggad ett par dar men börjar fungera nu. Lägger in några bilder från bröllopet om det är ok! grabben har ju ESL iaf på sig.
    GRATTIS!!!
  • loveliva
    vermilion skrev 2008-06-27 13:28:04 följande:
    I'm sorry, jag norpade fleecen. Den var för fin helt enkelt.
    Bra, då behöver jag inte tänka på den mer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10