Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-08 22:18:53 följande:
    Ja, jätteirriterande Jag gjorde en stor beställning och hade tänkt betala på torsdag då jag får a-kassa, men det funkar ju inte så då får det väl vara då.. Det brukar ju alltid gå bra hos andra..
    Men tror du inte det funkar om du mejlar de? Detta är säkert för att de ska ha koll så att inte sakerna tar slut.
  • lillronya
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 22:18:53 följande:
    Ja, jätteirriterande Jag gjorde en stor beställning och hade tänkt betala på torsdag då jag får a-kassa, men det funkar ju inte så då får det väl vara då.. Det brukar ju alltid gå bra hos andra..
    Kan du inte meddela mej hur det går om du mejlar de? För jag hade ju tänkt att göra så sista readagen om det funkar...
  • lillronya
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 22:24:37 följande:
    Javisst, det ska jag göra. Ni lär nog märka om jag inte får och surare vidare
    Det är så bra att få sura lite här ibland.
    Funkar ju för det mesta!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:32:39 följande:
    Mig har dom svarat på mitt inbetalningsmail att det är ok och att dom skickar imorgon, det gjorde dom nu för en halvtimma sen, direkt efter att jag skickade det.En gång har jag mailat batinki och frågat om jag fick vänta några dagar, tror det var vid rean i julas. Det fick jag om jag betalde in tyo 15 el.20 % av beloppet . Ska bli spännande att se vad dom svarar dig. Att få negativt omdömme i denna tråden är nog INTE bra för en nätshopp
    Mitt har också fått ok, nästan direkt.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-08 22:36:29 följande:
    Nä nu säger jag godnatt! Så trött efter allt städande... Har duschat men luktar fortfarande rengöringsmedel om händerna!Natti!
    Godnatt!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:05:51 följande:
    MÅSTE bara visa en totalt ot bild. lillebror har blivit alldeles kryllig nu när håret är så långt. haha, stackars gosse
    Å vad fint!!!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:08:00 följande:
    mm på bägge frågorna
    Hmmmm FY vad jobbigt det blev nu då!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:09:56 följande:
    ska jag höra till dig också? storlek?
    Ja kolla kan du göra. 74/80 eller 86/92.
    Tack, tack! Mitt himla köpstopp har jag ju ändå redan brutit.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-06-08 23:12:43 följande:
    haha, köpstopp är inget bra
    Nä det är aptråkigt!

Egentligen skulle mitt nästa småfolkköp vara girafftröjan i blått ju.... JA, ja...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10