Zvartaliljan skrev 2008-07-01 20:23:50 följande:
Okej, nu är jag full med beundran alltså, my gosh!Förstår vad du menar...jag tycker det är skönt o vara själv samtidigt som jag självklart saknar någon. Men när man är själv så kan man ju fatta alla besluten själv angående allting och det är ju så skööönt
Och mina har ju så stor glädje av varandra med. De två små har kungligt kul och busigt ihop numera och sen lite halvstora tonåringar att busa med. De har verkligen det toppen mina barn!
Jag gillar också , som du att själv prioritera och fatta beslut själv. Inga förhandlingar, inga sura miner och inget "jag som trodde att du...." Å andra sidan ingen att ta kvällsfika med hemma heller.....
Helle skrev 2008-07-01 20:25:02 följande:
Ta hand om sju själv! Vilken kvinna du måste vara! Handlar jag allt just nu som du redan har i garderoben Vi verkar gilla en hel del lika. Och vilket minne du har
Helt absurt minne, jag vet!

Men jag minns just med den tröjan då den har så speciella färger. *gillar* Jag har valt lite i de där karamelliga och sorbetliknande färgerna till min gosse. Han är så fin i dem!!
jompa skrev 2008-07-01 20:23:34 följande:
Som jag skrev stor beundran till er ensamstående, tuffaste jobbet i världen.
Jag tycker jag har ett gott liv. Jag är ju särbo (med de två yngsta barnens pappa) men han har inte hand om barnen alls utan öhhhh......han jobbar. Ja just det!