Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-12 22:13:39 följande:
    Fast fullkorn kan ju ha två sidig effekt, beror ju helt på hur mycket vätska man intar. Sonen som dricker mycket fick ju rännskita av fullkorn medan syrrans tjej som dricker dåligt blev stenhård.
    Fast Skatten dricker mycket vatten, jättemycket. Han vaknar t om på nätterna och halsar vatten.

Ja det är ett mysterium med deras små magar.
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-12 22:15:06 följande:
    Ehh nä det är jag som väljer denna gång. Han sa det själv faktiskt. Han sa att du har ju faktiskt lite mer känsla för sånt där så det är bäst du väljer
    Härligt när de inser sina begränsningar iaf
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:15:08 följande:
    Ingen som vill ha en Milo? Still going strong här hemma
    Lina med Liten skrev 2008-06-12 22:15:43 följande:
    Jag kan ta sötnosen *räcker upp handen*
    jompa skrev 2008-06-12 22:16:33 följande:
    Jag kan oxå ta han
     vi delar
  • Fantastiska Skatt

Tjolla --- kan bara instämma!

Jen80 --- Ah det är SÅ man gör för att verkligen få vad man önskar sig alltså, smart kille!!
    Fast du....en gul tröja?.... Liam vill väl inte ha en GUL tröja??
    Han blev mäkta nöjd va!!

sov gott jompa!

• Fantastiska Skatt
    lollypop skrev 2008-06-12 22:55:02 följande:
    *pust pust* Gud vad här skrivs... Stort grattis till LIAM, 3-åringen Skatten: Grattis moster!!! Tjolla: Lycka till med intervjun!Och så BT... Vilka sötisar alla har  Man blir så glad av att titta i bildis!!!
    TAAAACK
    kitty79 skrev 2008-06-12 22:59:30 följande:
    har lite byx frågor =) , dels så letar jag bruna leggings som passar bra ihop med katvig brun/vita klänning , har funderat lite på gaia & ko de har ju ett par ganska snygga med mudd på benet dock så har jag inte sett deras bruna färg i verkligheten .någon som har nått tips kanske ? letar även snygga bruna velourbyxor ,gärna katvig men det hittar jag inte någonstans , tror att jag behöver 74 i storlek såvida de inte är väldigt stora för då räcker det nog med 68 , hur är ida t bruna velour ? fast katvigen är nog snäppet snyggare med fickorna ...mmmm (funderar)
    Ingen aning tyvärr ....
    lillronya skrev 2008-06-12 23:00:18 följande:
    Idag hade barnen sina mololurvar för första gången. Så fina de var!!!Bara det att när jag tog av de igen hade den rosa luddat av sej på kläderna under, jättemycket. Den blå hade inte luddat alls.....Brukar det vara såhär? Och vad kan man göra åt det?
    Skattens har aldrig luddat någonting Men de flesta i tråden tycks ha samma erfarenhet som du med den rosa och det hjälpte att tvätta den en gång

Nu är det godnatt härifrån med!
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 23:14:34 följande:
    tvätta den så brukar det försvinna
    alltid sena jag alltid  
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-06-12 23:16:46 följande:
    Gissade det, men blir den lika fin efter tvätt? Är ju så fluffig och fin så jag stod och vela innan. Tvätt eller inte...
    om man torktumlar ngr minuter fluffar den tydligen t sig. Skattens e ff otvättad
    milizza skrev 2008-06-12 23:17:11 följande:
    Min rosa lurv slutade ludda av sig..efter jag tvättat den första gången Föresten plastisock är väll inte danskt?????????Såg nån som skrivit det på tradera.
    Nope
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2008-06-12 23:20:17 följande:
    Har ju ingen torktumlare ju...
    inte jag heller, funderar på om det har samma effekt om jag ställer mig i torkskåpet och vevar lite vilt med den
    Nä, skämt å sido men huvudsaken är väl att den får "fluffa upp sig" igen? I blåsten ute? hårfön? rugga till den lite lixom
    milizza skrev 2008-06-12 23:20:09 följande:
    Var det jag var säker på..tills jag vart förvirrad
    Det är mycket på Tradera som kan få en att tvivla på sig själv
  • Fantastiska Skatt
    Smileycat skrev 2008-06-12 23:32:04 följande:
    Tack! Ni är världens goaste.. som vanligt då måste jag säga Det är väl rätt skönt men såå tomt här ju.. Först bonusen som varit borta nu i mer än två veckor o sen Ebbisen oxå.. Inga barn hemma alls, helt sjukt..
    Det måste blivit tomt! Men du får passa på och ta hand om dig och lilla pyret ordentligt så är det snart massa bus och spring i huset igen
  • Fantastiska Skatt

Jag är nog sämst på att gå och lägga mig!

*gör ett nytt utloggnings fösök*

Sov gott alla!

• Fantastiska Skatt
    Jessys skrev 2008-06-13 11:48:58 följande:
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Lina --- Finaste Thea i småfolk, den satt ju som en smäck - va nog tur att du inte tog större?!?

Nu ska jag se om det finns en chans att läsa ikapp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10