lollypop skrev 2008-06-12 22:55:02 följande:
*pust pust* Gud vad här skrivs... Stort grattis till LIAM, 3-åringen Skatten: Grattis moster!!! Tjolla: Lycka till med intervjun!Och så BT... Vilka sötisar alla har Man blir så glad av att titta i bildis!!!
TAAAACK

kitty79 skrev 2008-06-12 22:59:30 följande:
har lite byx frågor =) , dels så letar jag bruna leggings som passar bra ihop med katvig brun/vita klänning , har funderat lite på gaia & ko de har ju ett par ganska snygga med mudd på benet dock så har jag inte sett deras bruna färg i verkligheten .någon som har nått tips kanske ? letar även snygga bruna velourbyxor ,gärna katvig men det hittar jag inte någonstans , tror att jag behöver 74 i storlek såvida de inte är väldigt stora för då räcker det nog med 68 , hur är ida t bruna velour ? fast katvigen är nog snäppet snyggare med fickorna ...mmmm (funderar)
Ingen aning tyvärr ....
lillronya skrev 2008-06-12 23:00:18 följande:
Idag hade barnen sina mololurvar för första gången. Så fina de var!!!Bara det att när jag tog av de igen hade den rosa luddat av sej på kläderna under, jättemycket. Den blå hade inte luddat alls.....Brukar det vara såhär? Och vad kan man göra åt det?
Skattens har aldrig luddat någonting Men de flesta i tråden tycks ha samma erfarenhet som du med den rosa och det hjälpte att tvätta den en gång
Nu är det godnatt härifrån med!