gosmamman skrev 2008-07-15 22:17:09 följande:
Jag är också jätte bebis sugen, blir inte bättre av att min bästa väninna är gravid. När jag fick min första var hon gravid med sin etta, och när jag väntade bebben så väntade hon sin
andra.Vi pratade om det på kryssningen om att det känns liksom som att det inte stämmer när hon nu ska ha en 3:e "utan mig".Dessutom ska min syrra också ha. Men jag ska vara glad att jag får ha bebisar i närheten när jag själv inte får en på några år.
Vilken tur att du har så många magar omkring dig. Då får du ju dig en liten bebisdos iaf.. En av mina bästa kompisar ska snart ha en till och då ska jag gosa massor med den lille.
Jag försöker trösta mig med att om jag får en liten nu så får jag ingen om några år.
nikki2006 skrev 2008-07-15 22:19:49 följande:
Ni med barn i uppsatt hår.Jag har försökt berömma, tvinga, locka ja allt men min dotter vill inte ha uppsatt hår.Jag brukar få sätta dit gummibanden och sen efter en minut så sliter hon av dem, Har frovat frmför spegeln och att hon får välja banden själv, inget funkar.Det är ju inte universums största problem men jag hade velat ha lång lugg på henne men det funkar ju bara med hårband. Nu är luggen så lång att jag antingen måste klippa eller sätta upp suck.Några bra tips
Mina tjejer har tofsar jämt. Vi har snoddar från hm. Dom är pyttesmå och fäster jättebra i håret. De drar aldrig ur dom själv..