Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hallå igen.

Var tvungen att åka och panik handla lite, kom på att jag inte köpt något till min mormor som fyller år idag, alltid sista minuten.

Räknade ihop summan över vad skrutts kläder kostar som han har på sej idag, 1300 kr, helt sjukt ju, jag har typ kläder för 600 kr på mej , men nån måste ju offra sej.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Lina

Åååh fina Thea i finaste Småfolk suiten, tog du 74:a?

• ängeln83
    Jessys skrev 2008-06-13 11:51:47 följande:
    Nu ska vi inte ta ut nåt i förskott. ska på ett vul på måndag för jag har iiingen aning hur långt gången jag är.
    Åååååå, GRATTIS, va roligt.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-06-13 12:03:25 följande:
    Oh tidig postis för en gångs skull! Mini småfolkssuit (56!) och knickes från vouffen anlände. Såååå himla fina!
    Vilka knickers var det?

Gulligt med mini kläder, jag har ju Katvig här hemma i 68 som ser såå litet ut om man jämför med skrutts stooora 86:or
  • ängeln83
    Lina med Liten skrev 2008-06-13 12:11:37 följande:
    Nu är jag besviken på rumba Beställde i måndags, fick veta i tisdags att min färg inte fanns och valde en annan... Idag får jag mail om att den är klar att leverera. Nu går ju hela helgen också innan jag får den
    Fy va tråkigt, har inte dom automatiskt lagersaldo?
  • ängeln83

Tjolla

Grymt snygga knickers, vilken storlek har du köpt?
    O pris?

Det var verkligen en mini suit, så söt.

• ängeln83
    gosmamman skrev 2008-06-13 12:52:38 följande:
    Kikar in en kortis innan bebben vaknar.Tänkte bara slänga in den här för jag tror det var nån som var sugen på en sån här om dagen.www.tradera.com/_HELT_NY_SUMMERBODYSUIT_IFR_S...INTE  min auktion
    Äh, tipsa inte för mycket nu
  • ängeln83
    milizza skrev 2008-06-13 13:18:37 följande:
    Hejsan hoppsan Lite OT men ni som har Nova star Baggy jeans..är dom sköna på ungarna?? Har nog aldrig använt ett par jeans på min prinsessa och hon är ändo 17 månader=)Har fått lite extra pengar..dom ligger i fickan och bränns. Bäst att shoppa upp dom
    Nova Star jeansen är favorit jeansen här hemma, lite stela i början kanske, men efter några tvättar så är dom mjuka och sköna.
  • ängeln83
    Valters familj skrev 2008-06-13 14:03:45 följande:
    Hej hej här inne...Nån som vet om det finns lite roliga premsturkläder nånstans..?Har en del idat men de har inga omlottkläder o e lite ute efter det...I vilket fall som så måste det ju finnas nån mer som gör smått..eller?M
    Vilken storlek vill du ha?
    Katvig har fina omlott bodys men minsta storlek är ju 56.
  • ängeln83

Smakråd, vad ska skrutt ha på sej på kalaset ikväll?
    Småfolks blå bebis elefanter med gula velorisar, eller,
    Småfolks gröna havsdjur/grävmaskiner med bruna velorsisar?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10