Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Kerplunk skrev 2008-07-04 23:24:07 följande:
    Tack för alla tips! Nu har jag lite att prova. Är ju lika bra att lära sig knepen innan hon börjar dagis. Då lär det ju bli fläckar på allt!
    Och en sak till. Färgen de använder på dagis (och lim) är vattenlöslig men helt säkert får du bort dessa fläckar om du först gnuggar fläcken i kallvatten! Lycka till!
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-07-04 23:31:10 följande:
    vet inte alls när de kommer, troligtvis inte nu så här tidigt. Jag älskar deras fleecar från förra hösten:sorry OT...
    Så fina dina små var! Härliga fleecar. Jag kommer absolut vänta i Nova Star lurvar. Tycker deras fleecar ser så fina ut!
  • mortillsju
    jojoa75 skrev 2008-07-04 23:35:07 följande:
    Ja jag gillar dom skarpt! MOLOs är oxå toksnygga, även i höst kommer dom att vara det, men jag tycker dom är för tunna, begränsar verkligen användningsmöjligheten för dom liksom..
    Jag har ju bara en Molo-fleece än så länge och tycker det känns lite stressande att man nästan ser igenom den så tunn är den absolut! Den är ju toksnygg men jag kommer absolut testa en Nova Star denna gång för stt se vad jag tycker
  • mortillsju

God Kväll i Tråden!

Nu har vi semesterat lite och sen varit hemma lite och vilat upp oss EFTER semestern

Jag ser att det är Molohypen härinne!

Jag fick deras katalog av min butik idag och blev helt såld! Jag som inte ens gillar Molo!

• mortillsju

Vad tror ni om cirkeltröjan som är i marint/lila. Kommer den att hålla i tvätten? *tänker på trafikmärkenplaggen*

• mortillsju
    favoritfaster skrev 2008-07-21 22:37:06 följande:
    Hej hej!Jag letar efter en vit kofta till min lilla dotter som är drygt en månad gammal. Är det någon som vet var jag kan hitta en sån?
    Testa Lindex eller Polarn och Pyret kanske?
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-07-21 23:03:09 följande:
    Preggi- Söta töser i BT! Ja, rymdsuiten är fin men min tanke var från början en tröja. Men nu blir nog suiten en ny favvo här hemma. Sambon gillade den med. Det mesta funkar utom uttrarna enligt honom Belladona- Tara är jättesöt som vanligt! Risken finns ju att den blir dassig tyvärr...
    Jag tycker byxorna är så fina. Frågan är om man ska chansa?? Tänk dessa under en jeanskjol *fiiint*
  • mortillsju

Och hur är det nu med Molos storlekar?? Är de lite stora ...eller vänta nu. Linnet med prickar jag köpte (i tunikamodell nästan) var ju inte så stort?? Är det nån som vet??

• mortillsju
    Duntoffla skrev 2008-07-21 23:08:55 följande:
     De kan ju hålla. Jag har ju haft ex en lila/grå body som höll färgen bra. Chansa!
    Det får bli så! Men jag tycker alltid det är svårt att matcha Molokläder. Eftersom jag sällan (läs aldrig) vill ha samma uppe som nere blir det lite lurigt.
  • mortillsju

Nu har jag shoppat loss på Molo

Inget genomtänkt utan har köpt det jag spontant gillat så får jag hitta matchande plagg sen

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10