Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll!
    Här stäms det möten ser jag , vad skoj!

Ser även att jag missat ngt spännade program . Jisses vad synd, du och jag verkar ju faschineras av samma program annars Butte ....

Tjolla - Jobb?! Vad skoj! Berätta mer om erbjudandet, jag blir ju nyfiken!

• Tildamamman

Ja, det har vi nog ! Men vi har haft lite semester här också så tyvärr har jag kuttrat på tok för lite sista veckorna.

Allt bra!!

Själva då? Fyndat något skoj i dessa reatider?

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 23:47:01 följande:

God kväll!!! Vi måste verkligen ha tjattrat om varandra här?!Allt väl?
  • Tildamamman

Och detta missade jag!! Katatatatatastrååååf .

Jag fick iaf se outsider igår och därmed lära mig hur kvinnan ska agera i ett förhållande . Mkt lärorikt!!

Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:47:46 följande:

Jag hann bara se en snabb glimt men det va ju lite...udda! (minst sagt)
  • Tildamamman

Jag kanske kan gräva fram en spegel och verklighetsförankra budskapet .....

Buttelina skrev 2008-06-17 23:49:28 följande:
    ja där missade du verkligen något
  • Tildamamman

Apsilut!
    Se reprisen om du får möjlighet! Du kommer att faschineras över allt du får lära dig .

Lina med Liten skrev 2008-06-17 23:52:11 följande:

Ja det kan ju vara andvändbart
  • Tildamamman
    Oj då! Är de så rädda för att han ska smitta??

Lillebror har nog 40 myggbett just nu , stackarn! En av sista nätterna i Grekland hade vi tydligen haft invassion och de föredrog tydligen honom. Känns hemskt på de små!

Ibland är det svårt att fynda , särskilt som många här verkar dra samma storlekar . Här i tråden verkar det dock råda stor Småfolksinfuensa , och de reas väl inte ännu. Själv så ska jag inte köpa mer Småfolk har jag bestämt, vi använder de ändå inte....

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 23:56:10 följande:
    Hahaha, det såg vi oxå igår. Heeelt galet om du frågar mig, vi satt bara och gapade i chocktillstånd Njä, inge bra på å fynda jag Allt jag vill ha e ju alltid dyyyyrt känns det som?!?Annars allt fint, men lillfisen har fått massa skumma utslag/blås liknande så imorgon ska vi t bvc och de ska komma ut och undersöka honom i bilen ..... det kändes lite udda måste jag säga  men ja ja
  • Tildamamman

Konstigt nog har han inte brytt sig ett skvatt! Skönt det iof. Syrran fick nog två, möjligtvis tre bett och jag fick max fem stycken.
    Känns som att myggorna fördelade betten orättvist!!

Butte - Skönt att er då nyfödde klarade sig! Då var ju Bia superliten! Bättre att ta smällen själv

Lina - Ser att inbox lyser , häng ut en minut om du inte redan är nattad.

Lina med Liten skrev 2008-06-18 00:05:02 följande:

Tildamamman: stackars lillebror! Måste vara jättejobbigt. vet ju hur jag gnäller för 1 bett Hur gick det för syrran då? klarade hon sig någorlunda?
    [/citat]
    Buttelina skrev 2008-06-18 00:06:43 följande:
    [citat]
    åh, men lilla gubben då jag tycker att det är HEMSKT på sommaren. förra sommaren så hade vi mygginvasion. en natt sov jag i samma rum som lillebror. jag fick 17 myggabett och han inget  dom små kräken älskar mitt blod!
  • Tildamamman

Ja, det är faktiskt bra att de är försiktiga! Skönt att de vill kika på utslagen dessutom så att ni slipper in till VC.

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-18 00:08:08 följande:

Tydligen Fast det förstår jag, om jag hade kommit med en yttepytte bebbe (eller stor heller för den delen) t bvc så hade jag inte velat att en halv galen unge m smittsam barnsjukdom drog runt som en tornado och smittade ner...Men usch stackars liten Skatten har klarat sig än så länge - hoppas att de små rackarna inte tycker om hans blod
  • Tildamamman

Jaha ! Godnatt på er tjejer!
    Jag får väl roa mig med ngt annat än er .

• Tildamamman

Åhh, så göttigt ! Då suger det lite i bebistarmen nu?!

Dottern vägde 1610gr när hon kom, så alla småbebisar väcker minnen här!

Buttelina skrev 2008-06-18 00:32:26 följande:
    helt klart! tog gärna alla stick åhh, på tal om liiiten ... idag klämde jag på pyttebebis. 2400gram bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10