Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-02 23:38:50 följande:
    Haha! Gillar du inte Kitty? Här är det 8,5-åringen som gillar Kitty mest och då ska de andra två också ha..Nä, men jag ska leta igenom mössorna igen och se om jag hittar nån som passar till lurven. Då hojtar jag Stora tjejen har den som är tvärtom i färgerna, dvs grön med rosa kantband och det är lika svårt det.
    Gillar inte det där med en figur som alla ska traska omkring i. Kitty, Bamse, Nalle Puh osv...
    *viskar*Fast egentligen är Kitty lite söt.
    Undviker de så länge jag kan styra.

Ja säg till om du kommer på nåt bra.
  • lillronya
    Angelinah skrev 2008-06-02 23:44:38 följande:
    Hej!Vill mest tacka för alla snälla underbara ord från er här inne.. Det värmer oerhört ska ni veta..  Jag har läst vad ni alla skrivit både i tråden och i min GB...Dagen har gått åt till att hålla ihop för Bella som fyller 10 år idag, barnen vet inget ännu, ska berätta det för dem i morgon.. Bella måste få ha sin födelsedag i glädje kände vi..Vi är nog rätt chockade antar jag, man växlar mellan hysteriska tårar och skratt..kommer man någonsin förstå?Återigen stort tack för era ord...
    Grattis till Bella!!

Har också tänkt på dej hela dagen! Massa kramar, igen!!
  • lillronya
    Angelinah skrev 2008-06-02 23:52:04 följande:
    Tack säger Bella... Har bett om hjälp inför morgondagen.. Ida åker till farmor och mina systrar och en man kommer vara här när jag berättar, OM jag inte klarar det så kan dom hjälpa.. Det känns skönt!!
    Skönt att du har folk omkring dej som kan hjälpa!
  • lillronya
    belladona skrev 2008-06-03 08:53:24 följande:
    den har jag till den dock har jag ingen bild på dem tillsammans
    Tack för tipset, men det är nog för mycket bebis i den mössan. Anjelin fyller ju tre i höst.
  • lillronya
    jojoa75 skrev 2008-06-03 09:37:28 följande:
    geggamojja som tipsades om finns på lillahelsingborg, de mössorna i randiga, olika färger, tunna som hängde på en vägg o låg på ett bord framför, precis bredvid kassorna, jag stod o fingrade på dom en del men insåg att jag måste ta med barnen o prova..
    Ja, jag såg dem när vi var där. Tänkte att jag tar med barnen och jackorna dit sen när det blir mössdags igen.
  • lillronya
    belladona skrev 2008-06-03 10:41:27 följande:
    måste bara säga jag beställde kavat skor  från denna sida här  www.kavat.e-butik.se/  beställde på fredagen fick dem redan på måndagen  . De har frakt fritt och jag hade tur för posen kom o ringde på dörren o lämnade dem ,super smidigt  från början till slut
    Vad bra!!! Synd att jag inte visste det innan jag jagade skåne runt efter sandalkängor till Emilio.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10