Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Den gamla till vänster och den nya till höger. Den gamla är lite med citrongul och den nya lite mer åt de orangea hållet

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-06-02 20:20:37 följande:
    tusen tack:) då fortsätter jakten på hjälmmössan
    Vilken storlek?
    mortillsju skrev 2008-06-02 20:18:47 följande:
    Hej alla!Idag har jag fått brun/vita klänningen (Katvig) skickad till mig från Kina. Tradera är bra märkligt. Fiiin är den i alla fall!
    ja, saker kommer från världens alla hörn! Hoppas på att få se den på sen.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-02 20:23:12 följande:
    Hon larvar runt i den nu. Så viss chans finns ju att hon fastnar på en bild. Underbara hemmaplagg de där Katvigsarna Fina regnbågskläder på liten förresten!
    Tack! Katvig är en av favoriterna här hemma. Särskilt velouren.

Svisch- vad söt din tjej är! Superfina Molos!
    Emmsan skrev 2008-06-02 20:26:31 följande:
    hm han har ganska stor huvud så jag får nog ta den där stl 68 74 .. o jag missade en ny på tradera som gick för 43 kr idag  tjurar :(
    Åh sånt är surt! Jag har lyckats flera gånger
    Helle skrev 2008-06-02 20:30:54 följande:
    Klampa på du och tack för tipset.
    Ja, för din var väl inte heller den nättaste bebisen på BB om jag minns rätt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Jen- vilken liten godbit! Syperfin ESL och vilket POP-fynd som legat och väntat på sin bärare
    jompa skrev 2008-06-02 20:36:54 följande:
    Så där tillbaka efter en timmes läggning av M . Hungrig är jag oxå, men jag ska inte äta nåt, måste gå ner några kilon nu
    Träligt! OCh jag som nyss sa att Noel somnade så fort. Gissa vem som är vaken igen?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-06-02 22:05:02 följande:
    God Kväll alla!  Hur mås det i tråden? Jag filar just nu på en liten betällning av Katvig. Men herregud vad ska man välja?? Gul/gul eller rosa/vit randig Katvigklänning??
    God kväll!

Är det nya gulgula eller gamla?

Butte- är du här? *kikar omkring* Vad har du för storlek i Bias lurv? (Tar för givet att du har en lurv liggandes) Funderar på lurv till i höst och är osäker på storlek. N har 74 nu (ja, inte just nu kanske men när det var/är kyligare) 86 måste väl räcka?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-06-02 22:09:39 följande:
    Hahaha vad många som ville hjälpa till att klistra in karmasus fina bild
    Haha...så är det alltid
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-06-02 22:15:42 följande:
    Har läst igenom lite snabbt!Beklagar Angelinah! Stora kramar till dig och din familj! Och sedan fanns det jättefina bilder i bildtråden. Avis på er som varit på lagersalg. Vill också! Har börjat gilla Molo mycket nu på slutet. Antar att jag köpt för mycket katvig. Ha ha.Sötis Ava, måste hålla med om att hon är lik sin äldsta bror. Vi har flyttat klart nu, målat om en del och golven är bytta på nedervpningen nu. Så fräscht, jag är så nöjd. Vitt och fräsch överallt. Har på ungarna färgglada kläder istället.
     Så där är jag med, blir mätt på ett märke och tar en liten paus innan jag börjar gilla det igen.

Skönt att man kan pigga upp hemmet med fina färgglada ungar!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-06-02 22:18:47 följande:
    Så fin din gosse är i regnbågsbodyn!!!!!Längtar till Hilda kan ha sin.
    Tack! Jag var verkligen inte alls förtjust i gamla regnbågen förut men har ändrat mig. Visade sambon (som inte brukar bry sig om kläderna) regnbågen vid något tillfälle och han gillade den inte alls. Köpte ändå (som man ju gör ) och nu tycker han Noel är superfin i det.

Nu saknas bara den gamla orangea bodyn med stjärnor på, sen har jag de gamla modellerna jag vill ha.

Hilda kommer bli superfin i det! Vilken storlek tog du?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-02 22:28:59 följande:
    Duntoffla: sådär va det m landskapsklänningen här också... (Polarns alltså) Visade den i butik o gubben höll på att kräkas. Men jag köpte när jag va där själv o idag när hon hade den på så tyckte han den va tuff
    Ja, vissa saker ser liksom inte så bra ut innan det är på själva modellen.
    Tror inte att jag sett landskapsklänningen... Bara bodyn.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10