Inlägg från: Mosen08 |Visa alla inlägg
  • Mosen08

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-11 20:24:06 följande:
    God kväll!Har lagt in lite bilder i BT . Idag och igår har jag bara shoppat kläder till mig. Så roligt så ! Vill ju fräsha till sig lite nu efter en låååång tid som gravid . Igår hittade jag även en knallgul fin klänning som jag ska ha på bröllopet vi ska på i helgen. Jättenöjd då den bara kostade 300 kr och jag verkligen tycker den är fin. Den är dock väldigt tight över brösten så jag får amma ofta under kvällen ... Det jobbiga är att den är väldigt krånglig att amma i, men det får jag väl ta en kväll... Hittade skor till och sen lite annat kul att ha till vardags och fest (ja, för fester går man ju ofta på nu för tiden ). Kul att äntligen få shoppa till sig själv igen!!Ava fick förresten en söt liten vit kofta från Lindex att ha över klänningen på lördag .Supersöta barn i BT. Tycker Emilio är jättesöt i midiapple !
    Jättefina kort i bt! =) så mysigt med alla barnen i soffan, min son ska också sitta nära när det är matdags =)

tänkte passa på att fråga vart du har köpt linnet du har på dig? ser jättefint ut och jag älskar brunt =)
  • Mosen08
    Jen80 skrev 2008-06-11 20:36:29 följande:
    Tack . Linnet är från h&m. Köpte det  förra veckan och älskar det . Fin brun färg och jätteskönt.
    Då måste jag kika nästa vecka när jag ska in till kalmar =)
  • Mosen08
    Mawe123 skrev 2008-06-17 10:30:11 följande:
    Jag behöver råd, någon här som investerat i den här jackan?Hur är den stor/liten, användbar som regnjacka, vindjacka, fodrad??Velar mellan om jag ska köpa den eller polarn o pyrets vanliga vindjacka...
    Jag har den till min son, han är väl ca 88cm lång, jag tog 92 i jackan och den är rymlig, fick vika in nedermudden och upp ärmmuddarna men den sitter jättefint iaf, blir ju lång användningstid på den =) Det är ett tunnt tygfoder i den, så jag hade tänkt att kombinera den med en tjockare tröja/fleecejacka eller windstopper till hösten..
  • Mosen08

J essica skrev 2008-06-17 10:55:29 följande:

Jag älskar dom. Visst lite tråkiga kanske men såååå bra. Har bara de skalisar som går att fästa ws i och de är kanon. Gillar de nya sämre som inte går att fästa i så när nya ska införskaffas så blir det nog T.
    Precis så har jag tänkt också, vi har den beigerutiga och den är ju så himla fin, kommer sakna den när den blir för liten :/ har tänkt hålla lite koll om det dyker upp nån mörbrunrutig på T, men då får man väl betala nypris nästan.. helt klart ett toppenplagg iaf =)
  • Mosen08
    havsvind skrev 2008-06-17 21:16:50 följande:
    Godkväll!Vilka fina barn i bildtråden, och fina kläder förståss!Har inte varit så shoppingsugen på ett par dar (har dragit ut en visdomstand och mått pyton). Nu känner jag att jag vill tröstshoppa lite...Vart var det rea på Nanoou?
    www.litenpalandet.se =)
  • Mosen08
    Tildamamman skrev 2008-06-18 10:45:29 följande:
    Jag fick det här mailet från en av auktionerna på T jag har ute . Men jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det här mailet.... Ngn som vill ge sin åsikt om det, eller som fått liknande???"Am (Namn) From United State. I came across your item you place for sale. I will like to order this item for my Client in Nigeria.and i will be making the payment via PayPal. I will offer you £400.00 GBP Including the shipment VIA Post Office 3-5 Days Delivery to my Client in Nigeria. Kindly send me your full :Name :PayPal ID :Item Name :I will be waiting for you to E-mail me to my personal box on Gmail (mailAdress) or add me to Hotmail Messenger (Mailadress) Mail me back.
    Åh det är väl ett av dom där Nigeribreven som det har pratats om så mkt, kommer inte ihåg exat vad det går ut på men det är nån som luras iaf..
  • Mosen08
    loveliva skrev 2008-06-19 09:17:56 följande:
    God morgon!

Ussh, låter riktigt jobbigt Har tyvärr inga råd heller å koma med då mina kottar som tur har sovit och sover bra. Men någonstanns måste det ju finnas hjälp att få? Utan nattsömn är man inte rolig.Zvartaliljan- Sååå söt Maia i bt!!!! Å fiiiin frisyr
    Jag väntar paket med Småfolk Hoppas postis har det med sig idag!
    Gahhhh, försökte ta lite foto på barnen alla tillsammans nu på mrogonen, men det gick ju sådär  Men det blev några bra på Hilda iaf, kommer bild i bt snart
    Jättefina barn i bt! Hilda är så söt =) hur gammal är hon nu? min lilla moa är redan 8 veckor idag, tiden går så fort!
  • Mosen08
    jompa skrev 2008-06-19 21:30:10 följande:
    Brukar Eleraff ha rea på nätet, eller är det bara butiken?
    I borgholmsbutiken har dom ganska mkt med 30% rabatt för tillfället! =) men annars brukar det ju vara en reakategori på nätet men den va visst borta nu..
  • Mosen08
    jompa skrev 2008-06-19 21:44:00 följande:
    Ahhh du råkar inte veta på ett ungefär vad de hade för rea i Borgholm Söker efter en fleecejacka från Nanook.
    Det såg jag inga när ja va där sist tyvärr =/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10