• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-08 20:54:13 följande:
    nä den fanns inte i strl 86 den är ju sååå fin! jag menade den nyheten med eskimoer eller vad det är men hur funkar det? betalar man med sitt kort som vanligt? och så är kursen 12.11 ? inget annat än frakt som tillkommer? räknas summan om och dras rätt direkt?
    Jo då-men den tog jag Är på väg till mig..sorry, kunde inte låta bli..tyvärr kan ju inte A ärva den då han är större än G..
    Mina kort gick ej igenom så då anände jag mig av Paypal..och knappade in mitt kort där..summan som drogs blev 389:- för suit och ett utterlinne+frakt...helt ok tycker jag..
    Du ser de exakta kostnaderna i svenska om du använder dig av Paypal..
  • maugu
    Buttelina skrev 2008-07-08 20:55:37 följande:
    åhh vad spännande skönt att allt var bra i alla fall har du en rund fin mage nu eller är du en sån som får en sån liten oförskämt söt mage?
    Denna gång bara mage-sjukhusmat gör att man ej kan svulla
    Har "bara" gått upp ca 3,5-4 kg nu i vecka 21 mot vanliga 10kg
    Men, nu är jag hungrig för jämnan och är tom uppe och äter på natten...svårt att låta bli när det kurrar Lär väl sluta som de tre andra mellan 16-20 kg plus...
  • maugu
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:09:34 följande:
    Godkväll! Slängde in en bild i BT på nattens outfit Första köpet från Molos höstkollektion, kunde ju inte låta bli Idag var vi ju på återbesök på sjukhuset eftersom det nu gått en månad sen hon fick astmamedicinen och de ville kolla upp om den gjort någon effekt. Och läkaren sa att hennes luftvägar lät helt rena (har vid varje besök i nästan ett års tid låtit rosslig) och vet ni vad?? jag är fortfarande i chock...på EN månad har Maia gått upp 1,3kg!!!! Det är mer än hon gått upp på över 1½år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heja Maia!!Vad skönt att det vänder-och vilka coola brallor och min på dotra din...Märkligt ändå att de väntade så länge med medicin men toppen att Maia mår bättre..

Kram
  • maugu

Nej, hörrni-nu ropar huvudkudden..men, det var kul att vara tillbaka i tråden igen..Sköt om er!!

Kram,kram

• maugu

Hej!

Fick just paket från www.ziggys.biz..De skickade i måndags och idag kom det..Så nöjd!!

Blev det några fler som beställde därifrån igår?

Superfina barn i BT-farligt, farligt

• maugu
    Incommunicado skrev 2008-07-12 11:46:18 följande:
    jag funderade länge men avstod. Grattis!
    Jag med
    Grattis Zvarta!!Jag har tre på väg hem från AnnaCill, dock i stk 80..tyckte det tog lång tid men tydligen hade det varit strul med hennes mail från butik till annan mail-fick 10% på hela ordern

Har en kartong här hemma med uttrarsuits, lamm, rådjur m m..helt nya till fint beg..tänkte lägga ut dem lite senare på T-vågar inte nu...men lite pengar från T till höstinköp skulle ju aldrig vara fel
  • maugu
    lillronya skrev 2008-07-12 15:08:05 följande:
    Hej!Kul att se dej!!Så det var du som fick vänta på grejorna.Var hos Anna Cill igår och hon hade så dåligt samvete för en kund som fått vänta pga mejlstrul.Bra kompensation iaf.Den där lådan du har skulle man ju haft.
    Ha,ha-världen är liten.och hon är supertrevlig.

Ja, min låda är så spännande att kika i..blir som ångest när man måste sälja bort lite av godingarna man sprungit på lite här och där Dessutom så har vi ju ingen koll på denna bebis vad det är för något...sparar några enstaka plagg just in case..

Allt väl i Skåne?
  • maugu

God morgon!

Måste visa upp mitt fynd till lillbebben i magen..denna med en brun apbody...så är det någon som sett brun apbody stk 68 eller 74-hojta

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68247619

Vilka underbara bilder på VV och ungarna, Butte..tyvärr tycker jag oxå kvalitén är urdålig..efter tvätt så hade de krympt ihop och fått konstig passform, superluddiga..trist, för printen och färgerna är superfina..

• maugu
    Harley skrev 2008-07-15 07:37:51 följande:
    Satte in ett kort på Cayenne igår i BT, men måste haft hjärnsläpp... Det är inte danskt ju.Sorry för att jag var OT Sätter in en bild i sann dansk anda istället
    OT går alltid jättebra

Vad fin hon är!!
  • maugu
    jompa skrev 2008-07-15 07:32:07 följande:
    HejsanKul att se dig lite här då och då. Är allt bra? Antar att du längtar efter den lille som spratlar därinne. Mysigt.
    Jodå, allt är ok men jag är fantastiskt trött (bieffekt). Kan tydligen sitta i upp till 3-6 månader..Nu börjar det lilla pyret ge sig till känna-dvs det buffas lite varje dag-mysigt..

Själv då?Varit på sem eller på väg?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10