Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nya Molo:

space/planeter o pingviner är givna köp för mig - men jag vill ha tröjor, inte bodies.

Katterna kanske är intressanta, gillar motivet men kan inte riktigt se om det är tjejigt?

blommönstret på suiten för tjejer var jättetjusigt tycker jag, den ska ni väl ha till flickorna?

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Jag tycker att Molo i höst redan slår vårens Molo.  Jag köpte visserligen allt ändå, men Molo hade ingen pangkollektion i våras. Jämför med alla fina amerikanska bilar, spitfire, uttrar, lamm o kaniner osv.

• Damien och Adrian

ang katterna ni dissar så mkt:

kanske är den snygg IRL? Flera av molos var såna i våras, fotbollskläderna t ex, fantastisk lyster i det gröna IRL. Jag är tokig i dem. Även verktygen. Men när jag såg dem först var jag som ett frågetecken.

• Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-03 10:00:20 följande:
    De har alltid en mycket starkare höstkollektion än vårkollektion.. tyvärr..
    lustigt. Undrar varför? *nyfiken i en strut*
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-03 10:00:59 följande:
    jag dissar INTE katterna! katter kommer flytta in hit
    bra , för även jag funderar på att köpa om den inte är tjejig. är den det tro? *love cats*
  • Damien och Adrian
    Nika skrev 2008-07-03 10:01:28 följande:
    ha,ha..suktar efter kläderna här...tittar i BT och sätter ihop en imaginär inköpslista på alla shoppar (och svär när "mina" storlekar tar slut)tänkte lägga ut på T för att kunna shoppa lite..men det är knappt lönt med tanke på semestern...
    Nä, T är inte lönt nu, ser vilka priser folk får där. Tänkte köpt flera Molobyxor igår, de var ju så billiga men jag har eg slutat köpa mjuka byxor och satsar på jeans o manchester istället. Med undantag då för Katvigs velourisar, köpte i höstas o våras allt jag kom över i olika färger o storlekar så jag äger en hel butik i regnbågens alla färger... *galen* Får nog bli T...
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-03 10:02:33 följande:
    Tack nej det gör jag inte av dig heller du är en av dem som snackat med mig.Det verkar som mitt inlägg om hur jag känner gjorde att folk "upptäckte" mig. SUPERKUL
    Jag pratar med alla, jag svarar på alla frågor om jag kan, och ibland även annars *asg* men jag är inte här så ofta...

på tal om det, om någon vill prata med mig, fråga el nåt så skriv gärna i min gästbok el inbox, en del av er gör det. Då kan jag svara när jag kikar in, jag missar säkert massor här...
  • Damien och Adrian
    tvåsmå skrev 2008-07-03 10:06:36 följande:
    Har Molo inte kommit till ngn av de danska butikerna ännu?
    har börjat kolla men ser inget
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-03 10:17:37 följande:
    Butte tack för tipset. jag ska avvakta lite bara för jag är luspank.Är det bara eleraff som släppt nyheterna???????
    ja de är nog väldigt tidiga där.
  • Damien och Adrian

Byxa multiflower var snygg med svart mudd, hoppas pingvinerna får alternativ mudd också.

Om katterna är tjejig så köper jag väl en suit som han får sova i, min favvo i våras var poetry. Fast jag ahr mkt suitar som skall på T, många har jag inte ens använt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10