Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-17 20:42:39 följande:
    eller hur
    Kunde jag köpa det där, hade jag inte tvekat länge.
  • NovJenny
    Angelinah skrev 2008-08-17 20:47:47 följande:
    de är ett stort steg att ta sig från sthlm till småstad, man kanske vantrivs alldeles och bara nätshoppar molosar tills man blir bankrutt eller nåt  
    men man kommer alltid ångra sig om man inte köper det åxå känns det som, de va liksom verkligen "wow" när vi kom in i huset
    Jag förstår... Själv bor jag ju i en välldigt liten stad, dock 1,5 timmes resa med bil till stockholm nu när e4:an gjordes om. Men ändå välldigt liten, och jag tror det är en vanesak som allt annat.

Jag såg verkligen Ida springa runt där på gården, hon skulle passa där iaf!
  • NovJenny
    Angelinah skrev 2008-08-17 20:57:34 följande:
    jag tor iofs jag personligen skulle trivas i lite mindre stad, är inte mycket för sthlms stressen egentligen.. mest jobbigt när man ska göra nåt i den här stan tycker jag Ida äääälskade huset, hon sprang runt runt runt på nedervåningen mellan biblioteket-matsalen o stora hallen *överlycklig*
    sen va det skola 100 meter från huset, nära till tåget (bra när man ska hälsa på sthlm), Ida fick sig en pizzabagare till kompis åxå under vår korta visit   dom hade urskoj o hon vinkade glatt när vi åkte "hej då kompisen" sa hon o tackade för godisen hon fick
    Hi hi, vad go hon är!

hoppas ni kommer fram till en lösning, allt verkar ju perfekt, huset, läget ja allt!
  • NovJenny
    Tjollabolla skrev 2008-08-17 22:36:26 följande:
    Godkväll! Inte kommit in på hela kvällen, så jäkla dryygt!Men äntligen äntligen har jag iaf lyckats!www.trendsales.dk/main.asp&id=...=Och så råkade jag visst fynda lite ot innan idag www.tradera.com/auction/auction.aspx annan som shoppat ngt skoj idag?
    Vilket fynd med skaljackan!
    Ska du vara riktigt nöjd med..
  • NovJenny

Någon som vet något om 8848:s overaller?

sambon har lagt undan en sådan svart på jobbet, snackade om att den var bra. Någon som har erfarenhet? Den var ju inte så dyr heller, och märket är sambon nöjd med i övrigt, få reklamationer o.s.v...
    Jag gillar ju svart så det är ju positivt.

• NovJenny

Läste nu att de fick bäst i test i vi föräldrar förra året. Okej ,det blir en sådan.

• NovJenny
    Duntoffla skrev 2008-08-18 20:39:47 följande:
     En skruv har hoppat ur. Trodde först att handtaget gled med skruven i men så var det inte-den var helt borta. Så nu ska sambon få testa att skruva i ny skruv. Hoppas att det funkar!
    Hänt för mig också. Maila bugaboo så får du nitar att sätta dit.
  • NovJenny

Tjollabolla:
    Ja, man kan se testen på nätet, om man är prenumerant är det gratis.
    Dock såg jag nu att det var goretexoverallen från 8848 som fått bäst i test. Den var DYR!
    Undrar hur denna som jag funderar på är?
    sambon säger att den har 10000 mm i vattenpelare. HUH?!

• NovJenny

Duntoffla: Ja, självklart fast du köpt den i holland. Maila själv Bugaboo s skickar de nog nya nitar. jag har dock inte hunnit maila.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10