• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hjälp tjejer.

Hittar inget att shoppa för att fira mitt nya jobb. Vad ska jag ha, vad behövs?
    Eller behövs och behövs

Tjejen skulle i och för sig behöva typ nån munkjacka eller nåt sånt för hon har bara en kofta, stickad vill ha nåt i vanligt tyg att dra på typ såna dagar som idag när det är lite regnigt men inte så kallt.

• jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 16:26:39 följande:
    jompa: visst var det du som vann terry igår? Kan du inte recensera storleken sedan? Vågade inte riktigt köpa 80/86
    Självklart, så fort den kommer Behöver du större tror du?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 16:24:29 följande:
    Katvigs luvtröja? NV wct? Hummel wct?
    Helst inte wct och helst inte med luva.
    Gjorde jag det enklare nu
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-11 16:41:03 följande:
    en turkos småfolk tröja med bruna äpplen
    Ja men det är ju du som sitter på info om jag kan köpa eller inte
  • jompa
    jojoa75 skrev 2008-06-11 17:33:47 följande:
    Vilken klänning pratar ni om? *nyfiken*
    Småfolks klänningen i orange/rosa med katter på som Butte har till sin dotter.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-11 17:42:38 följande:
    jaså, tack roligt att inspirera maila ajabaja, dom hade småfolkshortsenJompa: vad stor svärdfisktröjan var jämfört med dom andra... vilken har du som är på väg hem??
    Ja den är större, lite konstigt. Jag har en ljusblå äppeltröja på väg från Linas Fönster.
    Och sen hoppas jag på den turkosa, sen får det vara bra, för just nu i alla fall.
  • jompa
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 18:32:18 följande:
    jompa: var kommer svärdfiskarna ifrån?buttelina: velourisarna.... märke? eller den du la upp de åt....och så var hjärtklänningen underbar... minns inte vems.
    Svärdfiskarna är köpta på Poppilopp, men tror de finns på Ajabaja oxå, de har i alla fall den i blått.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-11 20:51:22 följande:
    God kväll pölsekärringar!Hur är det här då? (har inte orkat läsa igenom tråden än...)Vad ni alla fått hem massa fina saker i brevlådan! Min ekar tomt...Här är det varit en heldag på Ikea, städats, tvättats, bakats, underhållit min lilla argbigga här hemma (37-veckorsfas.Tjohho! ) Puh! Nu är jag värd lite datatid. Har i alla fall låtit göra en superfin canvasliknande tavla av Noel. Superfin blev den. Nu ska den bara spännas upp på en ram också. Grattis till stugan Butte! Finns det ingen bild någonstans där man kan se?
    Blev det nån shopping på Ikea, eller dum fråga kanske. Ska nog fråga vad blev det på Ikea?
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 21:07:00 följande:
    Jompa: tröjan va INTE för stor... Den satt tom åt lite om magen Perfekt längd på ärmarna!
    Oj då, då kanske man snart kan ge sig på dem. Oj oj vad dyrt det kommer bli då när båda ska ha Småfolk
  • jompa

Men gahhh vad fin Thea blev i  Småfolken. Ska se om jag kan hitta några fina som hon i alla fall kan ha i höst.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10