Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-08-05 21:52:34 följande:
    fleece jacka allså med vantar på .
    jag kanske läste dålig  i texten jag citerade ,handlade den inte om fäger på lurv eller fleece jackor Glad
  • Rååsa Smurfen

kollade i BT  såg katvig rosa / orange suit , det är fin okså Glad dock tänkte jag på molo fleece jacka orange  med typ ljus rosa vantar  såå fin  vill  gärna har den .

• Rååsa Smurfen
    Tjejtriss skrev 2008-08-07 23:27:04 följande:
    Näää, nu får auktionerna stiga lite så jag kan shoppa lurvar snart
    kan du inboxa mig ditt nick på tradera ?
  • Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-08-08 00:12:13 följande:
    Hm.. nä... det blir nog ingen overall i år *snyft*    hon känns för stor nästan för det..  Hon e liksom så långsmal av sig o skulle se ut som en smal lång lurvig mask eller nåt sen vettesjutton om hon kan ha den största storleken heller i overallerna
    tycker lurv overallen är perfekt under regnkläderna  Taras  i stl 86 från förra året passar denna höst okså Glad
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-08-08 22:56:44 följande:
    Såååå fina o söta barn i BT, som vanligt!Ava, Liam, Moa, Tara, Greta, Damien, isolds kille O, ja alla så klart!!! Som många tidigare sagt, men det tål att sägas igen! Man blir så glad av att kolla där!
    Tack så mycket ,har just satt mig ner nu och ska läsa bakåt ,blir noga många sidor som vanligt Glad
  • Rååsa Smurfen
    isold2003 skrev 2008-08-08 22:20:29 följande:
    Vilka sötnosar det dök upp i bildtråden! Både Moa och Ava är supersöta i poetry. Tänk att Ava redan är så stor! Hur gick det till?Belladonna, den Katvigklänningen är superfin! Ser fram emot att se modellbild sen
    tack tycker den färgen är så härlig blir en model bild senare Glad
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2008-08-08 22:13:37 följande:
    Ååå, nu blev jag ännu mera lurv sugen när jag fick se denna bilden...
    åh så himla söt han var ,som godis Kyss
  • Rååsa Smurfen
    isold2003 skrev 2008-08-08 19:54:27 följande:
    Det kanske räcker men jag tycker att man behöver ett regntåligt ytterplagg på vintern. Kan ju sätta regnjacka över lurven förstås men det blir väl lite bylsigt? Här har vi iaf en hel del snöblask/snöblandat regn på vintrarna
    jag har lurv overall under regnbyxa och regn jacka funkar bra tycker jag .
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-08-09 00:21:06 följande:
    Belladonnas bild i BT. Vad är det för tröja som Tara håller i? Turkos med gult på? Jag tror jag gillar den...
    minns tyvärr inte vad det var för print på den  , då Tara var och plocka på flera småfolk , hon ville köpa alla Skrattande kan vara nån ny då de fått hem nyheterna där nu .
    Hon  blev så ledsen och grät när jag inte ville köpa mugg och tallrik från ida T ,så  hon fick sin vilja igenom Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10