Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-12 17:44:15 följande:
    Ooooh.. där påminde du mig! Jag väntar också på me&i-leverans. En grodgrimas-t-shirt och 16 hemliga plagg Det behövs ju
    16!!!
    *ASG*
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-12 17:52:50 följande:
    Men jag har ju faktiskt tre barn
    Jaa men ÄNDÅ!
    Näe, jag tyckte där var mer plagg på Gucce nu än innan... Katvigs midiappelsuit sommar för 99 spänn! Och så har dom ju sänkt frakten oxå, det är verkligen bra. 50 spänn är i överkant tycker jag.
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-12 17:59:50 följande:
    Ja, det är bra att de sänkt frakten, nu är man inte lika rädd att handla där. Men jag FÅR INTE! Väntar ju hem mitt Batinki-paket (betalt idag), en Didriksons-jacka (nödvändig, faktiskt, till skillnad från det mesta andra..), Molo prick-kjol från Linas fönster och en hel massa plagg från Tradera. Pust..
    Hihi! Jobbigt att inte FÅ.Men du väntar ju massa fina plagg iaf!
     Jag funderar på om jag ska ha kik kid dresen eller strunta i det. Har velat ha den länge,men nu bara för att jag har hittat den OCH Dessutomhade haft råd med denså tvekar jag. Typiskt Äh, den hamnar väl här förr eller senare ändå

Katvigs midiappelsuit är ju med lockande men vi har ju t-shirten.............. Ja,du vet hur man är
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 18:09:28 följande:
    Ja det vet jag väl Kanske lagt lite bud.
    Haha ja för det går ju inte att lista ut att det är du

Tycker inte alls det är jamas varning på Molo & NS! Superfint!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-12 18:11:00 följande:
    Hej tjejer!Hur det till här? Några roliga reor? (utom Matador)Lollypop- Fina fynd från Freshmilk. Vad Engla är fin i den lila Katvigen!Ängeln- ännu mera Småfolk!  Hur många tröjor har Skrutt nu? Kul med NS i hemligt paket.Tjolla- vilken söt sköldpaddströja! Och bra pris. Vilket litet busfrö som smyger på hunden! Vad har ni för hund?Jompa- söta M i Molo och Me & I. Är T-shirten till henne eller P?Butte- Vilka goa ungar i turkosa molo! Vad brun Isabel ser ut!
    Vi har en liten dvärgpudel. Hon är faktiskt sötare än vad det låter:

Min lilla Moa...
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-12 18:15:45 följande:
    Naeh, eller hur Tyckte det var fint ihop, men gubben frågade om jag köpt ny jamas, men vad vet han?!
    Man ska inte lyssna på dom

Nu ska vi äta, be back lajter!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-12 21:24:44 följande:
    Vilken blev det? Jag var inne och suktade lite på djungelprintet.
    Det blev autorepair, hade djungeln funnits i 92 hade det absolut blivit en sån med, men98 blir verkligen förstort
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-12 21:30:01 följande:
    Ååååååååååååååååååååååååååååå vet ni vet ni vet ni vet ni *spanar omkring så inte fel ögon läser *  Jag ska bli moster!! Min älskade lilla lillasyster har ett litet pyre i magen  Jag har ett sådant lyckorus känns nästan som om det är jag som e gravid ju
    OOOOOO vad skoooj!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10