Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-06-27 21:45:53 följande:
    Skönt att ni säger så   för det är precis det jag känner åxå!!
    jag tycker absolut att du ska  gå på din känsla. Du var väl en av dom som stod din mor närmast.
  • gosmamman
    J essica skrev 2008-06-27 21:58:11 följande:
    De orangea var ju redan slut Var ju inne på lindex.se för nån dag sen och då fanns det inga alls.
    gud vad jag är glad att jag hann knipa åt mig några st i uppsala
  • gosmamman
    J essica skrev 2008-06-27 22:07:51 följande:
    Ja det ska du vara Tänker gå ner till mitt Lindex imorrn eller på måndag höra när de ska komma in.
    Jag skulle vilja ha nått par till och mitt lindex här i avesta hade inte fått in när jag ringde tidigare i veckan så dom kanske fått dom nu. Men helst hoppas jag ju på fler färger.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-27 22:15:55 följande:
    det gör det säkert! förra hösten kom det ju i svart, plommon, ljusrosa, cerise, hallon.. kanske fler...
    *håller tummsen*
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-27 22:17:08 följande:
    Jodå, det är bara bra.Nu har jag skickat iväg Michaela till Italien. Tror att jag var mer nervös än vad hon var.
    Hihi, ja det är jobbigt att vara mamma ibland, det känns i hjärtat
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:20:26 följande:
    Skulle vilja lägga in en bild på min mamma.. Känner ni att de oki? Det är ju väldans OT.. Men om det inte stör er så gör jag det väldigt gärna
    helt ok vännen
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:31:22 följande:
    Här är min mamma... Min fina härliga mamma  bilden är tagen strax innan jag föddes,  mamma trivdes inte i sitt nya åldrande ansikte (hade aldrig fått visa henne på äldre dar).. Jag tyckte självklart hon var den finaste mamman i världen.. trots rynkor och dyl..  Hon själv fann sig dock aldrig i det..  Tokiga mamma, du finns i mitt hjärta för alltid.. 
    vilken fin mor du har
  • gosmamman
    Infinite Joy skrev 2008-06-27 22:46:20 följande:
    Dottern har förresten fått dagisplats i augusti. Kommer vara jättejobbigt att lämna bort henne, men tror att det blir skoj för henne.Lina med liten: vad blev det?
    Min minsting har också fått dagisplats, fast den 8sept. Fy vad jobbigt det känns, vill verkligen inte att det ska vara dax redan. Jag skulle ju vara hemma så länge, hela två år och snart har de 2 underbara åren gått Gråter
  • gosmamman
    Infinite Joy skrev 2008-06-27 23:04:29 följande:
    Mm... min dotter kommer att vara 2 år och 2 mån drygt. Jag är dock hemma med sonen som hinner bli 5,5 månad så det blir nog mindre än 30 timmar. Tror dock att det örjar bli dags för henne. Men pirrigt och nervöst är det, plus att jag får dåligt samvete.
    Inte ska du ha dåligt samvete, hon kommer tycka det är roligt. Här vi bor så får man bara 15 tim/v när man är föräldraledig.

Det som jag tycker är jobbigast med att hon ska börja dagis är ovissheten. Jag vet inte vad jag kommer göra i höst. Stämpla, plugga, jobba.......... ingen aning vad som kommer att ske.
    Jobbigt när jag inte vet hur mina dagar med barnen kommer att se ut, eller hur många timmar dom får på dagis osv.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10