• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nähe, dags att sova. Har en liten Liam som gnäller där uppe lite då och då. Antagligen ögoninflammation. Var geggig igår em/kväll, men idag har det inte geggat nåt alls. Nu verkar det dock klia och så. Ilon vaknade efter lunch med lite rött i ena ögat. Lär säkert komma mer där också då... Trist!

god natt på er!

• Jen80

God kväll!
    Har inte läst igenom tråden nåt, men kikat på sötisarna i BT.
    blev en planet-tröa till Ilon idag och ska även köpa de randiga byxorna till. Är så glad, för stl 92 i bebiströjan satt perfekt på honom .
    Tänkte om han skulle ha den randiga tröjan också (lila/turkos), men sen när jag såg Ida i BT (Angelinah - du lyckas alltid få mig sugen på kläder ) så blev jag lite sugen på den randiga (brun/grå eller vad är det?!). Hmmm, vilken ska jag ha av de två. INTE bägge! Eller jo, jag är lite sugen på bägge, men har nog inte råd ...

• Jen80

Duntoffla: Äh, som alltid så tycker han väl det är ok när det väl kommer på . Jag tycker den var grymt fin på och särskilt nu när han är lite solbränd.

Angelinah: Nähe?!?! Kunde jag aldrig tro .
    Men åh, hjälp mig!! Vilken är finast?? Grå/brun Molo eller turkos/lila???? Nu har han ju planet-tröjan och ska ha de randiga byxorna till. Kanske kul att köra med en helt annan färg eller samma som byxorna så man kan ha de ihop.... hmmm...

• Jen80

Isold: Tack ! Ja, jag tyckte färgerna var jättefina nu när han är lite brun.

Loveliva: Tack tack ! Hilda är sååå söt!! Och den suiten blir man ju helkär i. Verkligen fina färger ihop. Hur tycker du den nya Katvigen är? Ska bli intressant att se den live (rosa/orange).

Tror jag har bestämt mig för den brun/grå tröjan från Molo. Kan ju vara kul att inte ha allt i samma färg nu när man inte kan köpa precis allt man vill. Åh, har aldrig tyckt om Molo så mycket som jag gör nu!!start.ubuntu.com/8.04/

• Jen80

Liam måste nog ha den bruna lurven med blå kantband som finns på Rumbas startsida. Sååå tuff ju!!
    Skulle provat Ilons gröna och se om den ff är lagom annars får den gå till T. Får nog bli en omgång med lite höst/vinterkläder där snart. Har bl.a Ilons "gamla" (typ helt oanvänd) Molo-overall. Känns inte som att Ava kommer få ha den och det blir fel iaf med storlek och så. Den borde man väl ändå få lite för.

• Jen80

Nu vaknade Liam och var jätteledsen. Säger att han har ont i halsen och visar även bakom öronen. Har varit lite konstig i ögonen också, så först trodde jag det var där han hade ont. Tror ni man behöver åka till läkaren imorgon. Åh, så dumt för sambon åker iväg och jobbar imorgon. Typiskt! Fick ju inte kolla i hans hals, så jag vet ju inte hur han ser ut...

Åh va jag längtar till lurvjackorna. Liam ska ha den grå helt klart! Ilon måste ju också få en ny om hans 86:a är för liten. Och Ava, lilla Ava MÅSTE ju ha en . Nä, nu känner jag mig ännu fattigare! hur ska detta gå?!?! Behöver pengar!!!

• Jen80

Helt OT, men nån som vet om min sambo kan ta tillfällig föräldrarpenning om Liam är sjuk? Jag är ju hemma, men jag har ju ingen bil eller kan ta mig till läkaren med honom.

• Jen80

Ingen som vet ang. tillfällig föräldrarpenning? Åh, va jobbigt! Nu är Ilon vaken efter att ha gallskrikigt. Vet inte om han också har ont. Fick iaf Panodil, för han har också varit konstig i ögonen så det kanske är nåt hos honom också. Han brukar inte vakna bara sådär. Usch, varför just när sambon ska åka iväg och jobba. Jag sitter ju verkligen fast här ute. Jaja, får se hur de mår imorgon...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10