Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-15 22:16:49 följande:
    tog foto på honom, men sen dog batteriet på kameran.. håller på att ladda dom
    ah! Väntar väl lite då
  • Fantastiska Skatt
    isold2003 skrev 2008-06-15 22:21:31 följande:
    Nu ska jag hoppa i säng. Hann slänga in en beställning på lite Mala, Danefae och Norlie från Ammetoej också. Färdigshoppat för idag tror jag Godnat och shoppa väl! 
    Lät som en bra läggdags shopping att avsluta kvällen med Sov gott!!
  • Fantastiska Skatt

Mååårning!!!

Butte --- tuffa lillebror i nya frisyren Cool

• Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2008-06-16 10:33:57 följande:
    Godmorgon! Här har vi en riktigt seg morgon efter gårdagens 3 års kalas som var helt hysteriskt men lyckat. P är hemma från dagis och vi ska åka till Skansen efter lunch tror jag. Lika fina bilder i BT som vanligt.. Buttelina, vad fin lillebror blev i håret.. Jag har inte vågat klippa Matilda än. Hennes hår växer uppåt så det hamnar inte i ögonen ändå..
    Dom är så söta!!! Alltså man fullkomligt drunkar ju i Matildas ögon.... hjälp
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-16 13:56:21 följande:
    Det blev den bruna. Fick lite shoppinghjälp från en vänlig själ i tråden.  Den är köpt på Slitage. Det var den sista i butiken och i rätt storlek. Jag tror att den kommer i veckan.
    Åhh det förtjänar du (Noel ) verkligen, så som du suktat !!!! Grattis!!

Idag kom mitt ersättnings paket fr LPL! Inte nog med att jag fick ett par dyrare shorts än mina som tagit slut, dessutom skickade hon med en  body. Såå gulligt tycker jag!

Nu har äntligen Småfolks elefanter hittat hit med andra ord, underbara IRL!
  • Fantastiska Skatt
    Preggi skrev 2008-06-16 14:01:42 följande:
    Duntoffla, för dig som har en liten kille kommer säkert få en spindelmannen period eller nåt istället för hello kitty.. Grattis till jackan! Vad mkt fina tapeter ni hittar! Jag borde inte titta eftersom jag vill göra om i Matildas rum.. Blir ju bara ännu mer sugen... Vi är jättenöjda med stjärntapeten från midbec som jag har i Flippis rum. Så den får bli kvar iaf! Tack alla ni som kommenterat mina tjejer i BT.Nu ska vi till skansen! På återseende!  
    Usch säg inte så, jag bävar för denna spindelmans period - då får han gå naken Generad 

Men tycker inte ni oxå att spindelmannen, döskallar, flames osv har hållt i sig lite föööör länge nu?? *avskyr*
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-16 14:11:45 följande:
    Visst är det hemskt? Flames klarar jag av till viss del men just figurer är inte min kopp te.
    Japps den är det (äntligen)! Sååå härliga färger
  • Fantastiska Skatt

God kväll!!

Massa härliga bustroll i bildis

Lina --- du har inte glömt plastiscken med sötfian i va eller har jag blundat mig förbi den?  

• Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-16 22:01:53 följande:
    Natti.Samma för mig, trött mamma Syns imorgon.
    gosmamman skrev 2008-06-16 22:01:04 följande:
    Godnatt på er, nu är det bed time för mig. Sovgott
    Hej och hej då
    Sussa sött!
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 22:01:39 följande:
    haha nu ligger hon o sjunger här så hon har nog inte ont utan bara svårt för att somna ikväll Första dagen på dagis på väldigt länge ju så kanske därför...
    Men det har varit en stor och händelserik dag idag då ju, då får man ha lite svårt att komma till ro Hoppas hon somnar snart iaf!

*away spana zvartans auktioner*
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-16 22:09:57 följande:
    upps nej det har jag glömt! Får se vad vi kan skaka fram i morgon...
    Zvartaliljan skrev 2008-06-16 22:08:46 följande:
    Värst va spindeln klättrar upp för trån många gånger ikväll tror Maia sjungt den 6-7 gånger nu Vyssar sig själv till sömns hoppas jag Försökte lägga mig bredvid henne men blev "vänligt" bortsparkad...komma här o sno min säng! Vilken unge!!
    Hihi sötnos!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10