Inlägg från: Infinite Joy |Visa alla inlägg
  • Infinite Joy

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-30 07:48:27 följande:
    Oj hon kanske mäter 74 nu, var 71 för ett tag sen men då borde jag kanske ta 80, vika upp dem gör ju inget, men midjan då är de ställbara eller?
    När jag köpte mina sa de att man skulle gå upp en storlek. Jämför jag mina i 98 är de lika långa som de i 92 från NS. Har dock inte provat de än. Köpte på 50% från toddler.
  • Infinite Joy
    NovJenny skrev 2008-06-30 08:05:52 följande:
    Hur fick du 50% där?
    jag ringde. De har ju 50% på allt i butiken, men det var ju i förra veckan så kanske inte finns så mkt kvar nu. De hade även jeansen från brand utan mudd.
  • Infinite Joy
    jompa skrev 2008-06-30 08:16:56 följande:
    Oj då skiljer det säkert 2kilo på dem och kanske nån cm. Nä usch vad svårt. Sitter även och velar om jag ska köpa ett par till NS byxor till sonen från Batinki och kanske nån Småfolkströja, åhhhh varför ska de vara så mycket rea, annars hade jag inte shoppat nåt
    Funderar också på de grå NS-byxorna. Ni som sett de irl, är de eller army snyggast?
  • Infinite Joy
    Tjejtriss skrev 2008-06-30 08:21:00 följande:
    Vi har de grå, de kom i höstas och är fodrade. Jag tycker de är supersnygga och köpte ett par till nu i större storlek
    Hm, kanske får ta ett par till varje barn då. Sambon kommer bli galen på mig.....
  • Infinite Joy
    lillronya skrev 2008-06-30 08:21:48 följande:
    Har inte sett de grå, men armybyxorna är verkligen jättesnygga!
    Men även om jag köper de grå så måste jag ju ha army oxå.....
  • Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-30 08:27:47 följande:
    nä du betalar sen efter deras mail...Vad kostade din kamera? är du nöjd med den?
    Jag tror att det blev kring 10 000 med den nya optiken. Den som vi fotar med är inte den som följde med. Är supernöjd. Vii verkligen ha fina bilder på barnen och det tycker jag att det blir. Bilder som jag lägger upp här är fotade med auto och är förminskade med 50%. Vår kamera har vi haft i över 1 år så den kanske är billigare nu. Handlade iofs när media markt hade kampanj....
  • Infinite Joy

jompa: ska testa brandstromjeansen på tösen idag då så kan jag säga hur de är i storlek på henne. Ska även ringa gucce och fråga hur det går.

Men vad säger ni.... köpa grå NS nu eller vänta till hösten? Army ska jag ändå köpa tror jag....

• Infinite Joy
    Buttelina skrev 2008-06-30 08:35:23 följande:
    ok tack så mycket den tar riktigt fina bilder! Skulle också vilja ha en sådan!
    Är faktiskt fler som har sagt det här på fl. Känns verkligen superskoj att få höra det. Själv är man ju van vid bildkvalitéten så tänker inte så mkt på det. Märkte dock stor skillnad då vi bytte från vår kompakt som iofs oxå var bra. Lite skillnad blev det även då vi bytte optik.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10