Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 13:48:47 följande:
    Det var ettt riktigt bra present val tycker jag!!En grön midiapple?
    Nä sååå danska är vi inte än. Svart blev det.
  • lillronya
    Louise84 skrev 2008-06-10 13:51:03 följande:
    Lillronya: Var beställde du ifrån??
    Men hallå är du här idag?

Jag betällde från matador.
  • lillronya
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 14:13:46 följande:
    Buttelina: vad fina kläder... på en finare tös ;)Kostar de 99 kr överallt? Bra pris och bra längd!En gång till.... tänkte beställa rosa-vitrandiga katvigleggings, men hur är de i storlek?
    Jag har de svart o vita till Emilio i stl 80. Han är 74 lång och de är liiite låmga i benen.
  • lillronya
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 14:31:16 följande:
    Haha ok! Men du får nog ladda upp m ett par till då för när man väl sett hur underbar den är på vill man aldrig ta av den igen *löööv svarta midiapplesuiten*
    Får jag nog göra.
    Har ju bodyn i den färgen men den är för liten nu. Så nu blev det suit. Hoppas att den passar nu också.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 16:21:49 följande:
    Hej hopp! Tillbaka från intervju nr. 1. Bara 4 kvar denna veckan... DRYGT! Men det kändes bra iaf!Alltså jag fattar inte vart min post tar vägen.. Hade ju massa paket på väg hem, blir så ledsen när det är tomt i lådan Både funkybaby å batinki å rumba skickade igår men jag har inte fått ngt.. SNYFT! Kanske är det adressändring som stoppar upp? Men då har jag ju ändå ändrat min adress hos shopparna.... Åh så fina knattar i BT! Söta skatten i apor Vad tyckte Pappa nu? Näe, ut och plantera blommor står närmst på listan, Milo är o kollar på kossorna med Mormor
    Jag fick från batinki idag. Vi beställde väl samtidigt?
  • lillronya
    FL Lisa skrev 2008-06-10 16:52:46 följande:
    en fråga till er insatta...När det som storlek på en t-shirt från småfolk står 1-2 år...vad innebär det?om jag har en kille på 9 månader som är 72 lång och 10 kg tung borde jag då välja 0-1 år eller 1-2 år på en sån t-shirt 
    Emilio är ungefär så stor och han har 0-1 alltså 74/80.
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 17:37:28 följande:
    Ja jag tror det. I söndags? Jag fick iaf mail att det skulle skickas igår och jag ändrade till min nya adress. Alltså idag har Milo bil bodyn på sig från Molo. Jag tycker han ser så bebis aktig ut i body nu! Ser dumt ut! Har ni body på era 15-16 månaders? Jag menar han är snart 1½ år, det är kanske dax att göra sig av med dom... Dom enda som används är Molos och det bara för att jag "ska". Kanske dax att lägga ut dom på T. Tror ni det är lönt nu? Det är alltså kortärmade från våren...
    Anjelin har fortfarande body ibland och hon fyller ju 3 i höst. Jag tycker det är så bra när kläderna stannar på plats.
    Fast jag köper ju inte fler till henne nu.

Tycker att märkeskläder verkar gå ok på T....
  • lillronya
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:26:23 följande:
    God kväll! Bara jag som tycker att det räcker m ett öga på fotbollen (det andra här)
    Så gör jag med.
  • lillronya
    lollypop skrev 2008-06-10 22:50:04 följande:
    HEJA HEJA HEJA SVEEEEEEEERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JJJJJAaaaaaaaaaaaa vi vaaaaaann!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10