-
Tack, då väntar jag!lillronya skrev 2008-06-30 08:37:22 följande:Jag hade köpt army nu och väntat till hösten med de andra.
-
Haha, funderar på att göra samma sak. Om 98orna är alldeles för stora får det kanske li ett par 92or nu. Ska gå och testa med detsamma.jompa skrev 2008-06-30 08:39:03 följande:Då väntar jag oxå, köper inga nu till sonen utan tar det i höst.Så då borde jag väl köpa BS jeansen till tjejen då
-
snart kommer bildernaInfinite Joy skrev 2008-06-30 08:40:43 följande:Haha, funderar på att göra samma sak. Om 98orna är alldeles för stora får det kanske li ett par 92or nu. Ska gå och testa med detsamma.
-
Är alltså storlek 98.... hon har 86 i molos babybyxa. Men de var ju oxå lite stora. Ursäkta röran, men skyller på att vi ska flytta om drygt 1 vecka
Tycker ni att de funkar eller borde jag köpa ett par i 92 med?
-
Ja, de är stora. Får nog bli ett par 92or med. De hade ju slut då jag beställde från toddler. Även jeansen från NS får vila till hösten.jompa skrev 2008-06-30 09:05:41 följande:Så söt hon är Jag personligen tycker de ser lite stora ut men jag är väldig så att det absolut inte får vara stort, jag skulle köpt en storlek mindre.Ni verkar ha ett superfint hus, varför ska ni flytta?
Vi bor superfint med underbar tomt, egen pool och strålande sjöutsikt. Dock har vi drygt 1 timme till jobb och skola och vi vill ha närmare. Så vi byter vår idyll mot bättre läge helt enkelt. -
Svårt att veta hur mkt hon har vuxit till hösten. Nu under sommaren har man förhoppningsvis inte så stor användning av jeans. Är inte heller överförtjust i för stora kläder. Får se hur jag gör.lillronya skrev 2008-06-30 09:17:00 följande:Å jag tycker de är ok. Gillar när där är lite att växa i.Men en storlek mindre hade ju inte heller varit fel.
-
Oj, såg nu att lillebror var naken på ena bilden.... syns inget, men bäs at ta bort den.
-
Vi har preschoolians.... tycker det är de absolut bästa skorna.jompa skrev 2008-06-30 10:19:35 följande:Vad hade ni för skor till era små?Har ju ett par Kavat men de är så svåra att sätta på, hon får liksom inte ner hälen.
-
De finns tyvärr inte i Sverige. Antingen beställer man från österrike, men där är sortimenetet begränsat och priset rätt högt. Annars väljer man USA, men då är leveranstiden längre iom att de tillverkar skon efter din beställning. Man får räkna med 6 veckor står det. Jag har aldrig behövt betala tull. Det är en supermjuk sko som gör att man kommer så nära barfota som möjligt. Sedan är de supersmarta iom att man kan ta ut sulan och titta på undersidan om skon passar. Jag ska beställa ett par snart. Kika lite här....jompa skrev 2008-06-30 10:24:27 följande:Var kan man köpa dem? Nån webbsida?
www.preschoolians.com -
lillronya: vad har du för stolek på barn och tillhörade army?
-
lillronya: tack, tack!
-
Buttelina skrev 2008-06-30 14:07:23 följande:haha, du är GALEN kvinna superfina inköp!!! tror tradea funkar bra nu! tycker allt det jag vill ha där blir dyrt
Då kanske man kan lägga ut lite på tradera nu? Hade tänkt vänta, men kanske lika bra att testa.... vad säger ni som säljer där?
jompa: paketet skulle skickas idag.
-
God morgon!
Igår somnade jag visst bär jag nattade lillebror.
Åh, vilka fina kläder i bt. Var kunde man köpa eBBe.jeans? De är ju supersnygga.
Belladonna: vilket härlit rosa paket. Jag som aldrig klädde dottern i rosa tidigare har blivit rosatokig. -
Förresten.... är star child en lokal butik?
-
Åhå, tack!jompa skrev 2008-07-01 08:42:44 följande:Jag såg att Vildänglar hade eBBe jeans när jag var där i lördags. Ligger på Kungsholmen.
-
Hej på er alla,
Har varit fullt upp med flytten här. Har dock varit in lite då och då och kikat i bt och vilka snygga kläder ni har shoppat från molos höstkollektion. Jag har inte shoppat någonting.... förutom heminredning då.
Hoppas alla har en underbar sommar!