Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-07-05 21:50:15 följande:
    Så är det här oxå när det ska tvättas. Men det är ju sååå roligt med kläder. Är nog dags att rensa lite nu iaf tror jag. Fast det känns som att T går sådär nu i semestertider.
    Ja, jag har några auktioner m sommarkläder som slutar imorgon och de har väl gått sådär.. Sen är det tradera-paus tills augusti. Har redan börjat samla på hög

Visst är kläder kul, men just nu har de för mycket. KLäderna får inte plats, det blir trångt och de blir skrynkliga, barnen ser inte vad de har och hittar inte vad de söker.
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-05 21:50:56 följande:
    Så är det när jag tvättar också men så ser man just den snygga tröjan eller byxan och då MÅSTE man bara ha den. Känner någon igen sig hi hi
    Jooo, så är jag också, men det ska bli ändring på det. "en in, en ut" ska gälla hädanefter och då får man fundera på om den där byxan är värd att köpa för att sälja ut något man har hemma..
  • snigelina
    Lina med Liten skrev 2008-07-05 21:51:42 följande:
    God kväll tjejer! Shoppar ni ngt mer molo eller?
    Näe. Har bara shoppat gammalt på Sweet funky med 60% rabatt Förvånad och en Bambi-tröja på T.

Men jag har skrivit en låååååång "vill ha i höst"-lista.
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-05 21:57:03 följande:
    Det har blivit lite väl mycket denna månaden men det blir lätt så i rea tider. Speciellt för mig som precis upp täckt molo, katvig o vv. jag har ju inget och börjar från noll så att säga. Så denna månaden har varit helt galen, det har gått mycket pengar
    Mmm.. jag har också reashoppat massor
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-05 22:09:05 följande:
    Fördelen med reashopping är att man ofte får igen sina pengar sen på t, om det inte blivit fläckar eller hål. Och med den mängden kläder vi har i denna tråden så hinner det knappt bli slitet.
    Jo, jag vet. Jag är en reashoppare ut i fingertopparna Längtar redan till adventskalendrarna i december
  • snigelina
    jompa skrev 2008-07-05 22:11:07 följande:
    Hej tjejerVad händer här idag? Några nya reor?Själva är vi barnfria så nu rensas det och städas som aldrig förr, hela källarförrådet är rensat och det blev två fulla bagageutrymmen fulla. Nu har vi gjort snart allt uppe i lägenheten, allt som ska rensat är gjort och alla rum utom badrummen och köket är storstädat, det får bli imorgon. Så skönt att kunna göra det utan att behöva tänka på barnen och deras tider.
    Oh, jag önskar att jag hade en tiondel av den orken...

Kommer du få sova gott i natt?
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-05 22:12:43 följande:
    Alla pratar om adventkalendrar. Vad är det?
    De flesta webshoparna brukar ha adventskalendrar med ett nytt erbjudande varje dag Det brukar vara rabatt på ett visst märke, en viss färg, ett visst sorts plagg osv. Man kan göra riktigt bra fynd!
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2008-07-05 22:16:01 följande:
    verkar spännande men finns inte risken att man handlar varje dag då Eller det är kanske är det som är meningen hi hi
    Japp, det är nog det som är meningen Därför måste man spara ihop lite innan så man har råd

Det är många som sitter uppe på nätterna, för de flesta shopparna släpper sitt erbjudande vid midnatt.
  • snigelina
    Lina med Liten skrev 2008-07-05 22:18:40 följande:
    Åh vet ni vad som hänt ikväll?? Thea tog sina första steg!! Hon skrattade så hon kiknade och klappade i händerna efteråt
    Wohooo, heja Thea! Förstår att hon och ni blev stolta!
  • snigelina
    gosmamman skrev 2008-07-05 22:21:26 följande:
    näää, schhhh!!! Det är sommar och LÅÅÅÅNGT kvar till dec..............
    hihi, men lite får man väl längta ändå?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10