Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

FL Lisa skrev 2008-06-13 20:31:30 följande:
    dunis - japp. blir det flytt så blir det luleå. Men vi måste få tag på jobb först och det verkar inte helt lätt så det är inte säkert att vi flyttar alls.jag vet dock inte hur jag ska klara mig utan alla barnklädesbutiker om jag flyttar. Har precis föreslagit en kompis där uppe att vi isf måste öppna en klädbutik där
    Ja men det är ju en ypperligt bra idé! Är det din familj som kommer därifrån eller även din killes?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-13 20:42:51 följande:
    Känns som att allt jag vill ha jämt aldrig kommer till detta landet, kanske skulle ta och flytta
     Danmark lockar lite va?
    svischan skrev 2008-06-13 20:42:34 följande:
    Hej alla glada shoppare=)Min make har lämnat huset för kvällen för att kolla på fotboll, så jag är fri att göra vad jag vill ikväll *gött* Fick hem paket idag från batinki, två molo knickers till dottern, hon älskade det ena paret, tog på det på en gång över sina legggings och ville gå iväg sån till dagis, men då sa jag stopp=) Väntar även hem lite linnen och säkert nått mer som jag glömt=)Butte: oj vad mycket småfolk det blivit för din del. Måste erkänna att här hemma finns det inte ett enda småfolkplagg, blir säkert lynchad nu, men de faller mig inte alls i smaken, alldelles för grälliga. Därför blev jag högst förvånad över att jag kan tänka mig att köpa fåraherdetröjan! *chockad*Alla barn i BT är underbart söta och välklädda=) Ingen nämnd ingen glömd.
    Go kväll! Visst är det skönt ibland att sambon inte är hemma så man kan sitta här med gott samvete. Min jobbar
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-06-13 21:00:26 följande:
    Godkväll förresten Tillbaka från kalaset, mätt så jag tror jag spricker snart, skulle behöva en rejäl promenad nu.
    God kväll! Låter som en god kväll

Svisch- söt tös i BT! Och Exit (om det är Name it) är väl danskt om man inte minns fel

Lisa- jag har ett par sidor på span nu. Med större storlek om det skulle behövas. Hoppas nu bara att de rear snart
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-13 21:05:17 följande:
    Men herregud kvinna, måste jag åka ut till dig i helgen så du får prova
    Haha... Kanske det jag vet ju hur stor den är men problemet är ju hur mycket han tjockar på sig mitt lilla matvrak. Med det tempot han håller så väger han väl 20 pannor i höst. Jaja...jag ska inte involvera dig mer i det här tror jag

Nu ska jag hoppa i duschen och sen dricka lite kaffe.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-06-13 21:11:28 följande:
    Tänk att det börjar bli lite vett i er också, inte bara massa molo *duckar*
      I Noels byrå huserar rätt många olika märken- Molo, Katvig, Moon Kids, Lindex, HM, Villervalla, ESL, Gant, Name It, Småfolk. Så jag har rätt brett spektrum.

Jag måste faktiskt erkänna att jag gillar Molos gamla kollektioner bättre än det nya.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-13 21:17:11 följande:
    samma här, molos gamla är finare. gillar bilarna dock och prickarna... men inte så mycket annat... men planeterna som kommer i höst SKA jag ha ett par byxor i iallafall. jag har hm, lindex, lite kappahl, katvig, molo, småfolk, name it och två par pop strumpor i min gaderob
    Ja, planeterna står på min lista också.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2008-06-13 21:18:55 följande:
    Jag skojade, jag vet att ni har massor med olika märken men vi har ju några mologalningar här *blink blink*.Jag sa mest så för att jag är sååå frälst i småfolk och som du säger så tycker jag mest några av molos gamla plagg är finast.
    Jag vet att du skojade! Tror att den största MOLO-galningen inte är här ikväll.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God kväll alla ni som kikat in medan jag druckit lite kaffe.

J essica- Vad trist att de inte kunde lösa det på Dunnis! De hade väl kanske kunnat dra av den första frakten på din nästa order om den redan gått iväg.

Älskade Noel
  • Duntoffla
    J essica skrev 2008-06-13 21:56:50 följande:
    Fast saken är den att den första ordern inte ens gått iväg skulle dröja en vecka till, som de hade mycket.  fattar liksom inte vad problemet är? Har alltid gått att slå ihop på andra ställen.
    Ja, då är det ju ännu konstigare. De borde bara vara att ändra i ordersystemet. Nu förlorade de ju en hel beställning istället.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 21:58:24 följande:
    Snälla snälla snälla vill ngn försöka lägga en Skatt? Skickar honom med express gods Mitt hôvve e helt överkokt nu .... hela veckan har varit helt kaos Hans temperament höll på och ge stackars grannen hjärtattack nyss när äpplena va slut och nu är han vansinnig för att han inte får på sig gummistövlarna och kan gå ut!!
    Jag kan ta honom!
    isold2003 skrev 2008-06-13 21:59:32 följande:
    Tack för länken, det var fint men Roommate och Polkadot är ännu finare tycker jag. Om du nu inte ska köpa alla fyra menar jag Duntoffla, är det MAT jackan du är på jakt efter på rea? Kom hit  på söndag då. Eller inboxa mig
     Aha! Tror du den kommer vara med?
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10