Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-07-12 16:48:56 följande:
    God dag!!!Idag har vi varit ute och cykla vad annars? Hehe... Men nu är jag ensam med barnen sambon är på Öland och festar och ska vara där inatt så jag är såååååå..ensam, tänkte faktiskt jag skulle shoppa nåt riktigt kul! Men vet inte vad ännu haha.. men ska nog få barnen i säng sen kolla runt lite i lugn och ro

Vet inte vem jag ska va avis på...
    Dig som ska shoppa nåt kul eller sambon som festar på Öland?
    Älskar Öland, min sambo kommer därifrån o svärisarna bor kvar. Ska åka dit nu i slutet av veckan o vara där en vecka bara, hinner inte med mer nu i renoveringstider. Brukar vara där nästan hela semestern annars.
  • jojoa75
    lillronya skrev 2008-07-12 17:07:44 följande:
    Nä jag shoppade inget denna gången. Fanns inte nån rymdsuit i rätt storlek. Hade den funnits så vete katten om jag inte köpt en sån.Tillbringade ändå lång tid där som vanligt.
    Känner igen det där....
    CamillaJ skrev 2008-07-12 17:12:55 följande:
    Hehehehe.. ja han är också ifrån Öland, men flyttade in till mej till Kalmar men så flyttade vi hit till Nybro när vi hittade detta huset och blev in love... haha!!Men ja det är fint på öland!! Nej nu ska jag tvätta lite, sen ska jag stoppa barnen i säng efter Bolibompa sen ska jag hälla upp ett glas vin ta lite jordnötsringar och sätta mej här och se om det är nån riktigt roligt att shoppa!! Hejsålänge.
    Ses!
  • jojoa75

Kollar till er lite från jobb.. Är så himla tveksam när det gäller molo till Emma, iaf hittills. På lillahelsingborg har de paraplyerna o de randiga rosa byxorna med mudd o randig tröja med knapp, är lite sugen på ett sånt set o ev katterna tröjan med knapp i vid modell. Vilka byxor matchar med katterna? Sen ev pingvinerna med rosarandiga ärmar, men den är jag lite mer tveksam på eftersom Emma är så ljus. Tyckte även den randiga tröjan med knapp vid modell med massa knappar på var fin.
    Men det är liksom inget jag känner att jag måste ha, så jag väntar... Tror jag iaf
    Dax att jobba vidare..

• jojoa75

Gomorron! Nyss jobbat sista natten!!!!!!!!! Har tre veckors semester nu o det ska bli sååååå skönt!
    Dax att sova några timmar, återkommer ikväll!
    Luckylittleme mailade att de hade mer nersatt på sin rea, gick in där o kollade på de olika kategorierna, knepigt dock att vissa plagg är med i reakategorin (tex småfolk vissa tröjor, sängkläder o svettisjackor, regnkläder) men de är inte nedsatta?
    Jaja, ska inte ha mer nu iaf..
    Kram på er o ha en bra dag!
    Tjolla ha en mysig resa, AnnaCill öppnar igen på onsdag, lillahelsingborg har öppet varje dag

• jojoa75

Tildamamman
    Blir ju nyfiken ju... Du får gärna inboxa mig alias samt vilken webshop det rör sig om..

Emmsan
    jag håller med dig, alldeles för dyr frakt!

Nej nu måste jag i säng, gonatt!

• jojoa75

Gokväll girls!
    Nu har jag semester!!!!!!!!!

Så skönt!

• jojoa75
    Lina med Liten skrev 2008-07-14 22:16:45 följande:
    åh så skönt! grattis får man väl säga
    Tack!
  • jojoa75

Såg så himla mkt fram emot hummeljacka som jag köpt på rea, nu fick jag bara ett meddelande att de satt tillbaka pengar till mitt paysonkonto. Jaha, då fick jag hålla på o greja med att ta ut de pengarna därifrån o sätta dom till mitt konto. Visst fanns där ett litet mess om att tyvärr var jackan slut, men jisses för det första blev jag besviken, för det andra så blev det massa jox för mig att fixa med överföring (använder nämligen inte mitt paysonkonto så det tog ett tag att leta upp lösenordet..).
    Varför inte maila till min mail? Jag hade hellre velat att de satte över pengarna direkt till mitt konto.
    Jaja, kanske bara jag som är gammaldags av mig
    Var finns hummel på för ställen?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10