Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej flickor! Tittar in mellan städningen/uppplockningen. Idag har jag packat upp dom sista lådorna, tjoho!

Ser att här finns fler med huvudvärk, finns dte ngt drygare? Jag har oxå en svag pinande huvudvärk, har ändå vilat i 2 timmar med Milo men det hjälpte inte. Ska ta en bamyl koffein, det är det enda som kan hjälpa mig. Om jag har tur...

Nån som shoppar ngt??

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-14 15:27:29 följande:
    Jag har shoppat! (har faktiskt sålt lite kläder igår/idag, så jag tyckte nog att jag fick det ändå..)www.rumba.se/Shop/Image/Article/katvig-jacka-... (160 kr istället för 349 kr)www.rumba.se/Shop/Image/Article/molo-chuguin-... (140 kr istället för 349 kr)annacill.e-butiken.se/annacill/images/shop/DS... (144 kr istället för 289 kr)annacill.e-butiken.se/annacill/images/shop/DS... (140 kr istället för 295 kr)och ett Tradera-fynd i natt:www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    Oh vad mkt fint! Är det ngn speciell rea på Rumba?

Oh fina Isabel och Alexander i bt Vilket smile hon får till
    Idag är Milo sverige klädd, köpte igår på Exit. Köpte byxor i storlek 68 och dom är sååå fina som knickers
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-14 20:30:19 följande:
    Störtsköna bilder Synd att det inte gick vägen idag bara *sur*
    Ja eller hur!!! 1½ jä*la minut liksom... *MORR*
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-14 20:44:12 följande:
    Haha vilken underbar liten Moa i Bt
    Ja hon är så sööt min lilla Moa
    jompa skrev 2008-06-14 20:54:42 följande:
    Ja såg nu på deras hemsida att vi får efter. Ja ja det är väl lika bra
    Ja så man inte kan sitta hela helgen o shoppa upp den
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-14 21:45:19 följande:
    jag har ju inte sett dem på så jag går bara på bilden...
    Jag har dom grön/grön randiga åt Milo. Finns på bild nånstans i galleriet. Tycker dom sitter bra på, men att det blir lite klumpigt med hängselbyxor i velour. Dom är lite för tjocka för det liksom...
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-14 21:59:08 följande:
    Jag har ju hängselbyxor i velour fr me&i (prickiga) och jag tok älskar dom och skulle göra allt för att få tag i ett par i strl 86/92 men det verkar omöjligt så nu söker jag efter ett substitut till dom.
    Jaa dom har jag med haft, både dom och dom med sura grodor och dom var vääldigt smidiga! Men katvigs känns så klumpiga, framförallt om man jämför med meandi!
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-14 22:18:12 följande:
    Det kanske är tjockare velour i katvigs? Dom från me&i var ju ganska tunna och passformen var ju tiptop. På bilder så tycker jag katvigs ser mer "sladdrig/slapp" ut.
    Ja absolut, den är tjockare och med otymplig.
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-14 22:37:03 följande:
    Näe står fast vid att jag inte tycker om den *envis som synden* Men din solstråle klär i allt vettu' Håller med, hemskat va hurtiga alla här är... En annan sitter på ändan mest hela dagarna och proppar in godis ändå  
    Haha motionerar gör jag inte, men jag kan inte påstå att Milo låter mig sitta på ändan hela dagarna
    Buttelina skrev 2008-06-14 22:37:45 följande:
    nä, det är ju en eeeevighet... men dom som sålde den till oss är ett gammalt par som gillade oss så mycket att dom ville att vi skulle komma och dricka kaffe imorgon
    Haha vad gulligt av dom!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10