Duntoffla skrev 2008-07-19 15:33:14 följande:
Problemet är att foten "fastnar" på väg ner i skon pga vristen. Enda sättet är att köpa större storlek men då sitter de inte bra på foten. Ska kika på Crispin i Forum när jag ska åt det hållet. Tack för tipset!Såg nu att EST har fraktfritt över 400 och om jag köper tröjan och planetsuiten så kommer jag över det Vad är du sugen på för kläder? hur lång tid tog det att få sakerna? Funderar på om vi ska göra en liten tripp till Nyköping och samtidigt kolla in Rackamaja
Hmm, då har jag inga tips om skor.. Vi har haft tvärtom. Att tjejerna haft smala fötter så skorna har trillat av...
Jag tror att EST har fraktfritt just nu. Jag beställde bara för 199:- Jag beställde i söndags och fick hem byxorna i måndags. Supersnabba, precis som man vill att det ska vara.
Jag vill ha de andra muddbyxorna med lila randiga och tröjan till. Jag är helt kär i modellen och de sitter helt perfekt på P. Tror att de skulle användas flitigt i vinter och höst under ytterkläderna...
jompa skrev 2008-07-19 15:58:30 följande:
Hej tillbaka från en liten shopping tripp till Stinsen, inget danskt blev handlat och jag var inne i lite andra butiker med men jag tror jag kommer få svårt att hitta roliga kläder i höst. Polarn som annars brukar ha nåt kul hade inget. Molo har inget kul alls till min kille och något enstaka plagg bara till tjejen.Hmmm kanske får de gå med rumpan bar
Hej!
Jag var på polarn jag med idag och hittade ingenting alls. Tittade på den svarta ribbtröjan men köpte en helsvart på HM istället.
Men jag tror att P kommer få vinterjackan från po.p i år iaf.
Stackars dina barn, tänk om de får gå nakna?
Nä, nu ska jag ut på tråkshopping på ica maxi...