• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-13 08:10:28 följande:
    jag är sugen på herdarna t-shirt
    Hmmm herdarna. Har jag nog inte sett, finns den på hemsidan?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 08:15:33 följande:
    Inte jag heller
    Asg.

Nåt som är så skönt när man ser bilder i BT är att alla som har barn verkar ha lika stökigt som oss, ungarna river verkligen fram allt på samma gång. Vårt vardagsrum ser ofta ut som en tromb varit inne och vänt.
  • jompa

Jaha nu var jag inne på Annacill och hittade tre tröjor som kanske måste flytta hit

• jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 08:20:38 följande:
    haha, här ser också ut som en bomb slagit ner
    Superfin är den, är det till Isabel?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 08:21:12 följande:
    vilka vilka??? hur gick det med den turkosa m bruna äpplen?
    Har inte hört något från henne

Jag såg en gul med ugglor och sen den lila med djur och sen en röd med hus. De två första till M och den sista till P. M växer nog i dem tids nog
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 08:40:42 följande:
    Hmm...ska ju till stan idag och butiken ligger 5 min från min buss. Det är farligt!
    Köp köp köp ja nåt i alla fall

Åhhh är så sugen på nåt kul och så vill jag göra nåt roligt idag men veti nte vad.
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-06-13 09:01:23 följande:
    Godmorgon! Jag la in lite bilder i bt Idag är det dags för Maugus operation...usch jag ser bara läskiga bilder framför mig på hjärnoperationer Skulle verkligen inte vilja vara i hennes sits just nu...hoppas så att allt går bra!! Så hon kan få komma hem till barnen och mannen så snart som möjligt.Håller alla tummarna
    Åh undrade just när det var. Ska hålla alla tummar och tår och jag tänker extra på henne idag.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 09:12:34 följande:
    Matador? Jag måste sätta fart nu. Ska möta min kompis kl 11 vid Vildänglar och det tar sin lilla tid att komma dit. cu
    Shoppa lugnt.
  • jompa

Nån som vet var jag kan hitta den bruna tröjan från Småfolk med grodor på? Den kommer från vinterkollektionen och jag tror grodorna bara är målade i konturerna i blått eller liknande. 

• jompa
    seadwarf skrev 2008-06-13 09:36:43 följande:
    Hej! Kan ju göra mig lite icke-anonym här också ... la in lite bilder i bildtråden Har tyvärr inte ekonomi att köpa så mycket danskt jag skulle vilja.. men lite iaf, sen så blir det lite pop och me&i också... Härlig tråd det här iaf! :)
    Hejsan

Superfina bilder och den där lila Katvigen är ju för underbar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10