Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-11 19:10:53 följande:
    Nej men lilla vän, det är ju inte ens midsommar än Det blir snart varmt igen
    Nej det är klart. Det har du ju rätt i.
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 19:16:52 följande:
    Det är bra Tjolla vi behöver lite pepping,  börjar känna att jag köpt på mig fö rmkt sommarkläder - behöver nog mer långt men tunnt Men idag har vi iaf fått användning både av Kik Kid dressen, underbara villervallas långärmat å byxor +mössa samt Molo lurven   Galet va kyligt det har varit *hutttrar*Verkar ff vara lugnt här?!Butte --- har du börjat smälta att ni är stugägare nu??
    Ja idag har det ju nästan varit kallt. Kikkid-dressen är ju perfekt nu. Den hade Emilio igår.
    Emmsan skrev 2008-06-11 19:20:08 följande:
    smakråd.. tänkte köpa lite fler småfolk t shirts till grabbarna o vill gärna matcha med lillebror...ska jag ta med många bilar eller grodorna??=) dessa var de som fanns som både body o tröjor
    Röstar för grodor!
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 19:20:46 följande:
    Ja dagar som denna undrar man lite vad man ska med sommarkläder till. Men så fort det är en varm dag går det nästan alltid 2 ombyten här som han skitar ner sig eller kladdar med vatten/lera/sand...
    Det är ju så det är. Emilio har ingen sommarsuit som sitter bra heller. Både Lindex och hummel sitter ju som en påse nötter efter ett tag....
    Har ju en katvig på gång och imorgon blir det nog en ugly duck, tror jag. 
  • lillronya

Inne en snabbis och kollar läget. Färgen sitter i på plats i håret på tösen och hon ser urkul ut i slingmössan.
    Tack alla ni som berömt Emilio i hans nya suit!

• lillronya
    CamillaJ skrev 2008-06-11 21:09:46 följande:
    God kväll tjejer Gud va härlig kväll det blev, det har ju blåst storm iaf igår Usch lite otäckt.. Idag har vi varit på BVC sen lämnat storebror hos farmor.. hmm.. sen hem och tvättat och tvättat och packat lite massor att tänka på ju när man ska iväg är helt ivrig ibland  hehe.. La Albin strax innan 20 sen tog jag mej ut och gick/joggade.. skönt var det.Jen80- jätte fina bilder i BT!Preggi- så fina tjejerna blev i dina nya inköp! Lillronya- Åh var fin han är i suiten midiapple ...
    Tack tack!
  • lillronya
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 21:11:11 följande:
    Förresten så hamnade sambo i bildtråden... katvigs midiapplesuit var snygg som f-n och så var det synd att molos kaniner var gammal modell.... men den får jag ju kanske tag på sa jag. Tog det som... shoppa! Han tyckte att alla barn var jättefina.Gissa om jag blev förvånad då han inte bryr sig om kläder öht.
    Trevliga komentarer. Bara att shoppa på!

Dags att skölja hår här.... Tillbaka snart!
  • lillronya
    lollypop skrev 2008-06-11 22:00:41 följande:
    God kväll Jättefina inköp många utav er har gjort!!!Och så många fiiina barn i BT
    Godkväll
  • lillronya
    lollypop skrev 2008-06-11 22:02:21 följande:
    Hur gick det med slingorna!!??
    Jo de blev bra. Hon blev nöjd och glad.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-11 22:08:23 följande:
    Vad bra att hon blev nöjd, annars hade mamma inte varit poppis
    Nä det är ju en chansning det där.
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-06-11 22:09:04 följande:
    Nu säger jag natti natti, sovgott på er.
    Gonatt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10