• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

seadwarf skrev 2008-06-13 09:36:43 följande:
    Hej! Kan ju göra mig lite icke-anonym här också ... la in lite bilder i bildtråden Har tyvärr inte ekonomi att köpa så mycket danskt jag skulle vilja.. men lite iaf, sen så blir det lite pop och me&i också... Härlig tråd det här iaf! :)
    Hejsan

Superfina bilder och den där lila Katvigen är ju för underbar.
  • jompa
    jompa skrev 2008-06-13 09:41:51 följande:
    HejsanSuperfina bilder och den där lila Katvigen är ju för underbar.
    Oppps två ggr fick jag till det
  • jompa

Preggi:
    Gud så fin din barn är. Din lilla är bara så söt i sina glasögon, superfin är hon

• jompa

Tjejer vad ni skriver.

Grattis Jessys.

Grattis Lillronya till Nova Star som nu är rätt

Preggi: Du söker ju samma typ av jobb som även jag sökt, fick jobb nu i veckan men det finns massor. Har sprungit som en tok på intervjuer. De skriker efter ekonomiassistenter just nu så du får ett snart ska du se. Lycka till.

Tjolla: Lycka till du med med alla dina intevjuer. Hoppas du kan få ett beskedd av nån nu nästa vecka så det blir klart snart.

Fina barn i BT som vanligt.

Nä nu ska jag snart på fika hos min morfar men ska först lägga en liten order på Funkybaby

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 15:47:19 följande:
    Smakråd, vad ska skrutt ha på sej på kalaset ikväll?Småfolks blå bebis elefanter med gula velorisar, eller, Småfolks gröna havsdjur/grävmaskiner med bruna velorsisar?
    Ta nr 1 tycker jag, lite mer somrigt

Beställde en tröja tidigare från Småfolk på Funkybaby, den bruna med grodor till M som hon kan ha i höst. Lite billigare var den oxå
  • jompa
    Helle skrev 2008-06-13 14:05:14 följande:
    Ni skriver ju så mycket så man aldrig hänger med här numera Idag fick jag i a f min (Gustavs) Småfolksbody med grodor från Linas fönster. Åhhh, vilka fina färger!! Nu hoppas jag den håller sig fin också (till skillnad från Philips pingviner som tappade färgen direkt). Bodyn såg ganska bred ut, men sonen är ju i o f sig inte så liten heller så det blir nog bra.Ang Maugu så såg jag i hennes blogg att operationen är uppskjuten till måndag. Jag håller mina tummar för henne då.Preggi: Måste säga att din minsta har underbara ögon. Tänk vad många killar som kommer falla där genom åren
    Var hittar man hennes blogg, eller den kanske är bara till för inbjudna?
  • jompa
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-13 16:01:30 följande:
    vet inte om man får länka här :-+ men den står i hennes pres.
    tack.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 16:02:37 följande:
    Hum, undra om det är för kallt för baggy jeans shorts, vi ska visserligen vara inne så det är nog ingen fara, vilken t-shirt isf? Blå elefanter eller nån av dom gröna?
    Ehhh blå pellefanter
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 16:02:37 följande:
    Hum, undra om det är för kallt för baggy jeans shorts, vi ska visserligen vara inne så det är nog ingen fara, vilken t-shirt isf? Blå elefanter eller nån av dom gröna?
    Eller den röda med grodor kanske
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-06-13 16:15:56 följande:
    Äh, sluta nu, jag har beslutsångerst så det räcker...fast röda grodorna ihop med gröna velorisar är ju himla fint.
    kör på det Glad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10