Så höll Kevin oxå på igår kväll. Somnade inte om förrän vid elva nån gång. Nu är han också sådär övertrött men vägrar att somna Fläktarna står på inne men ändå är det över 30 grader!
åhh, stackarn. blöta lite små handukar med KALLT vatten och låt honom leka med dom
Jag har hittat lite. Ska shoppa så jag kommer över 500 Ska köpa molojenasen till Linnea. Tyckte att 499kr var lite dyrt men med 40% rabatt är det ju ett helt ok pris
men ååh du ville ju ha en sån molo jacka ju! köp den där.. blir ju inte alls så fasligt dyrt. såå himla fin ju!
Åh där var den ju Storlekshjälp behövs nu. Vilken storlek har du till Isabell och hur stor är hon+ Hur pass tjock är den?
den är rätt tunn. skön sommar/vår jacka, men funkar även på hösten med tjock tröja under. isabel har strl 104 men den är stor till henne. tror att 98 hade suttit bra!
OJSAN!! La några grejer i varukorgen, gick till kassan och klickade mig vidare, tänkte jag skulle se om det kom upp något om vad frakten blev, men istället kom typ " beställning mottagen" Jaja då slapp jag sitta o vela iaf