Har varit på gynakuten för jag haft lite sammandragningar o så.. L Men allt var bra med bebisen iaf J har fått antiniotika mot urinvägsinfektion, så vi får se om det lindras lite.. =)
Läst ikapp lite nu, och Zvartaliljan vad underbart att se en rundare Maia
jag har tyckt hon sett lite ”goare” ut på bilder men som mamma så blir man lätt hemmablind, man träffar ju sitt barn varje dag lixom, så man ser inte förändringen själv lika lätt! 
Nu är hon nästan som Ebba, lite större faktiskt tom!
Ebbisen väger precis över 11kg men är typ bara 85cm lång istället, så det är väl inte ofta du får höra att Maia är större?
Skiljer ju inte mycket i ålder på dom heller.. =)
Här blir det här nog sista barnet om sambon får bestämma L Hans tredje ju, men mitt andra.. Men jag har sagt att man ska ju aldrig säga aldrig, vem vet om kanske fem år eller så? Elle rom de tblir en till liten ”hoppsan” som Ebba var? 
Angående Molonyheterna så har jag mest fastnat för de rosa/lila ränderna i suit och röd/orange randiga byxorna till Ebbisen.. Sen någon suit till Mini, spacesuiten kanske.. Kanske blir lite älgar, spacetröja med randig ärm o så till E också, men jag vet inte.. Det jag fastnade allra först för var den rosa ”trerandiga” suiten, men 86 blir kanske litet, så då måste jag spana ut en 92a.. Eller ska det inte bli suit, hon är ju så stor? Konstigt nog har sambon använt suit till henne på dagis för första gången förra månaden..
Lååångt inlägg, men det kommer kanske mer eftersom jag läser ikapp..