Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll!

Fina fina barn i bldtråden!

Blev så nyfiken på vilket hus Ängeln hittat så jag fick skumma igenom halva dagens tråd för att hitta. Superfint Ängeln! Det kan väl inte maken neka dig? Jag tycker också att det var ett helt ok pris men det är väl för att det är lite dyrare här i Mälardalen. Inte pj varning förresten, bara fint med NS och regnbågsmolo tycker jag!

Camilla, det var värst vad duktig du är! Tredje gången den här veckan i joggingspåret? Jag ska också ut en sväng ikväll, väntar på att maken kommer hem från sin cykelrunda så att han kan passa barnen bara. Vi ses knappt längre, jobbar hela dagen och passar på att sticka hemifrån så fort den andra kommer in genom dörren

• isold2003

Söta Svea på bilen, SmillaMilla!

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-06-12 19:08:51 följande:
    Mm, har suttit och kikat på det hela dagen Vore verkligen en dröm att få bo i ett sånt hus.Tyvärr blir det nog svårt att övertala sambon, eftersom vi köpte vårt hus för bara 2 år sen. Här kostar dom normala husen runt 1 milj
    Jag förstår att du drömmer om det! Jag vill också bo i ett sånt hus. Lite skillnad mot andra hus i er stad åter det som då, förstår att det känns dyrt. Det är ju mkt pengar oavsett var man bor om man ska låna til det.
  • isold2003

Tillbaka från löpspåret. Skönt! Ska inte shoppa mer nu för på söndag ska vi ha kompiskväll på Slitage här i stan, de har öppet bara för oss och alla får rabatt. Någon som vill komma förbi? Ni är alla självklart välkomna!

jompa skrev 2008-06-12 21:54:36 följande:
    Måste fråga, vi ska ha en ny tapet i M rum, det är vitt och en vägg ska vara fondvägg, vad tror ni om denna tapetwww.sandbergtapeter.com/default.asp&ul...
    Den är jättefin! Våra kompisar har sån i hla deras flickas rum och det är superfint. De har ju jättemånga fina matchande tyger också till kuddar och gardiner.

Skatten, vad roligt! Grattis till syster!
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-12 21:59:44 följande:
    skrutt, det hade jag glömmt och jag har inget ärende till någon "pop stad" heller
    Kom hit på söndag! Pop på dagen och så Slitage på kvällen
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-12 22:01:06 följande:
    Den är inte för mycket då?
    Nej den är jättefin. Det är ett mellanstort rum med en garderobsvägg som inte är tapetserad. Så har de gardinerna med hus och slott på till. Så fint!
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-12 22:04:11 följande:
    Det hade varit kul, synd att jag inte visste tidigare.
    Det blev bestämt igår! Kort varsel tyvärr.
  • isold2003

Grattis Liam på 3 års dagen!

• isold2003
    jompa skrev 2008-06-12 22:21:37 följande:
    Nä tjejer hur trevliga ni än är så måste jag nog hasa mig in till sängen, ska väl snart upp igen Syns imorgon ladies, shop til you drop

Godnatt godnatt!

Mmm, det är lite tomt utan Angelinah. Det måste vara tufft nu.

• isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-06-12 22:27:30 följande:
    Näääe nu ska jag ta tag i min lilla busunge och tvinga honom att sova! Farmor kommer ju redan kvart över sju imorgon och ska vara barnvakt, jag ska va på intervju kl 8. GRYMT TIDIGT!!! Shoppa på flickor Natti!
    Grymt tidigt kl 8?! Du är bortskämd Jag måste vara på jobbet före halv sju jag. Blä!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10