Inlägg från: tvåsmå |Visa alla inlägg
  • tvåsmå

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fick mitt paket från Hugin&Mugin idag... i brevlådan trots att jag betalat för rek?... jaja, skönt att slippa åka och hämta.

• tvåsmå

Ja dom är nog lite mer oranga.

nicos mamma skrev 2008-06-26 11:34:15 följande:

fick hem ett par idat byxor idagn til lillen! trodde dom skulle vara röda men jag tycker dom är mer åt terakotta hållet! ska dom vara det eller är dom tvättblekta (det är dom med loggan på)
  • tvåsmå

Trevligt!

men en fråga om deras storlekstabell... det står att midjemått ca 54 cm motsvarar 110 cl... så min ettåring (ca 75 cm lång) bör köpa den storleken på byxor!? Då får man ju vika dom ett antal ggr.. eller vad vågar jag ta för storlek?

mortillsju skrev 2008-06-26 17:26:21 följande:
    Smiter bara in och tipsar om att velourbyxorna på Lindex nu finns i deras webshop!
  • tvåsmå

Byxorna... kommer de passa smalisar bättre eller?

jompa skrev 2008-06-26 18:05:05 följande:
    Kikar in efter en dag hos Angelinah. Så trevlig att ses som alltid.Kan säga att jag kommer nog gilla Katvig velour bättre i höst, byxorna som har mudd och snörning i midjan kommer passa mina barn bättre och sen tror jag jackorna kommer bli fina ändå *hukar mig*Nä nu ska vi ner till affären och hämta paket
  • tvåsmå

En småfolk-fråga:

Finns det ngnstans en tröja/klänning (kortärmad) som har lila botten, rosa/oranga blommor och gula kantband? Har sett den i småfolks-broschyren.

• tvåsmå

Vilken storlek?

jompa skrev 2008-06-28 16:24:48 följande:
    Hej tjejerTillbaka efter ne dag i stan och jag är så besviken, inget kul hittade jag. Men jag köpte ett par jeans till grabben och så lite VV strumpor. Nu måste jag leta efter en munkjacka till tjejen, helst utan luva, nån med tips?Sen ska jag leta Nanook fleece till sonen då jag sålt min Molo fleece
  • tvåsmå

den vänstra på bilden:

www.smafolk.dk/tcms/images/2.jpg

tvåsmå skrev 2008-06-28 16:13:25 följande:
    En småfolk-fråga:Finns det ngnstans en tröja/klänning (kortärmad) som har lila botten, rosa/oranga blommor och gula kantband? Har sett den i småfolks-broschyren.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10