Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-17 14:14:10 följande:
    Det dröjer. Även mina stora barn har ju danskt!!Molo finns ju upp till 170 tror jag.
    Wohooo! Då får man vara fattig länge till
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    lollypop skrev 2008-06-17 14:42:49 följande:
    OT          OT          OT          OT          OT          OT          OTKolla in va jag precis skalade till dagens middag...Tur jag inte serverade den!!!  
    BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!
  • Tjollabolla
    lollypop skrev 2008-06-17 14:51:14 följande:
    Eller hur!!!??? Har aldrig varit med om nåt liknande!!!Att där är fläckar i/på potatisen. Fine!Men helt urgröpt och mossig. FYYYYY!!!
    Lämna tillbaka! Blää vad äckligt, vilken tur att du delade den... *kräker*

Tips på vad man kan matcha autorepair t-shirten sökes! Om det nu finns ngt annat än jeans... Vad ska ni ha på era små grabbar på Midsommar?
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-17 14:58:56 följande:
    Ok Tjolla nu tycker jag du diskriminerar, varför bara fråga om pojkars kläder
    Haha sorry... Vad ska ni ha på era BARN på midsommar? (fast tjejer är ju så självklart med en fin midsommarklänning... *avis* )
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-06-17 16:42:28 följande:
    Tack! Är barnsligt glad!
    Åh förstår det! Så kul!
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 16:04:54 följande:
    Ja här blir det definitivt klänning så många fina som Maia har Antingen den rosa fjärilsklänningen med matchande solmössa från Kik-kid eller om det är kallt så blir det veloursetet från Svea Star Eller jag kanske ångrar mig sen o tar något helt annat, får se då helt enkelt Håller med om att det säkert är svårare att hitta något fint till en pojke...hmm...kanske någon snygg skjorta?? Eller för att vara lite somrigt och midsommaraktigt så det blommiga malalinnet och knickers? För det var väl du som hade ett sånt linne va
    Ja visst är det svårt med grabbarna kläder... Jag är lite inne på autorepair tröjan, men isf skulle man haft ett par vita byxor/shorts till, men hur praktiskt är det Jeans känns trist på midsommarafton.
    Ja Mala linnet är ju riktigt fint, men tyvärr trot jag inte det blir så varmt... *hmmm*
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-17 22:42:33 följande:
    tjejer ni måste kolla på 5an nu!! något alla tjejer måste kunna
    ASG! Vi glor och gapar förvånat

Godkväll förresten! Är lite passiv men ändå här. Funderar över mitt jobberbjudande som jag måste lämna besked om imorgon fm. SVÅRT!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-17 23:09:04 följande:
    trodde nog att du skulle tycka det så tjolla och ronya torsdagen den 26:e kl 14 ca?? funkar det??
    JAAAAAA Det ska funka! Inte kollat tåg än, men nåt ska ju passa. Milo får sova på tåget. (Eller huuur, sist var han så uppspelt så hälften hade varit nog )
  • Tjollabolla

Butte, är det rea på Bom Bom då?  Annars kan väl du som är hennes absoluta stammis fixa så vi får en liten förhandsrea Säg bara att det kommer 3 galningar från hela sverige haha!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10