Jen80 skrev 2008-06-15 13:18:48 följande:
Kikar in en snabbis innan det är dags att beställa hem lite pizza så här dagen efter ... Måste bara berätta om vår underbara kväll igår. Var på bröllop, jag, sambon och Ava. Så roligt att äntligen få klä upp sig igen och känna sig lite fin . Helt plötsligt kommer man på att man är ett par igen och inte bara föräldrar till tre små barn . Var verkligen behövligt för mig att få komma iväg . Ava sov mest hela kvällen så allt funkade jättebra. Kom inte hem förrän 2.30 inatt så idag är vi rätt slöa alla tre. Synd bara att inte pojkarna (som var här hemma med mormor) inte är lika trötta efter gårdagen. Lääängtar till kvällen ...Har lagt in lite bilder i galleriet om ni är nyfikna . CamillaJ: Åh, det är ju imorgon ni åker. Underbart nu när vädret här inte är det roligaste !! Ni kommer få så roligt!!!
Åh, vad mysigt det låter! Jag tror att det är viktigt att få känna sig som annat än en morsa ibland. Ska kika i galleriet

J essica skrev 2008-06-15 13:19:44 följande:
brun är andrahandsvalet Han är ca 81-82 där nånstans.
OK. då är han ju nästan 10 cm längre än min. Då kanske den mindre blir bra trots allt.
Jag tycker att alla färger är fina. Mitt andrahandsval är nog grön.
Sitter och funderar på om jag vågar vänta tills I kollat eller om jag ska gå lös på den danska rean. Svåra val....