Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon! Åhh idag, typ NU måste jag bestämma mig om jobbet. Inte helt lätt....
wohooo Tjolla har fått jobb! Hon hade höjt det till 70% och lönen var lite mer än vad jag trodde
Tack alla!!!
Hmm ja nåt köp kanske man skulel fira med, fast jag väntar nog och ser vår Malmö tripp som firandet
Ja det var ju detta stället jag helst ville vara på. Det är en kulturförskola som arbetar mkt med musik, drama och bild och det är precis det jag läst på Högskolan. OCH så är det med småååå pluttar, 1-2 år precis som jag vill jobba med
Oh vad glad jag är!
Hej igen, varit ute en stund med bus-Milo så nu sussar han gott.
TACK för alla jobb-grattis, det känns riktigt bra. Jag börjar den 1 sep, ännu bättre. Då får jag ta dagis inskolningen och det känns bäst så . Min sambo kan vara aningens förvirrad ibland
. Men den 14-15 augusti åker vi på internat med jobbet så det blir väl lite smygstart då.
Kollade in Spojls rea, blev lite sugen på den svart/vita katvigs t-.shirten men när dom inte hade kortbetalning så orkade jag inte. Lat eller vaddå
Vad är det jag läser, 69 spänn i frakt på 1klass! Jag gillar att handla där ju, aldrig haft några problems med ngt. *gråter floder* Men nu blir det inte mer med det... Det är ju hutlöst!
Jag firade mitt jobb med att handla en fin almanacka åt mig själv, jag är lite knäpp, älskar kalenderar, almanackor och pennor å sånt
http://www.personligalmanacka.se/