loveliva skrev 2008-08-11 20:56:44 följande:
Köpte den oranga klänningen med rosa igelkott till Hilda, Geisha-klänningen till mig, och varsin igelkottröja till pojkarna & velourisar då turkosa & cerisa Men geishaklänningen är jag tveksam om den passar...där hängde en stl S och den såg gigantisk ut! Köpte en xs, så får se om den passar, vill inte den ska sitta löst ju...Synd de inte har alla storlekar så man kan prova, alltid bökigt att skicka tillbaka och dona..Sååååå fina bilder på Ava, Ilon & Liam i bt!!!! ÄLskar också rymdtröjan, Love har den Och även miniapple & rosa midiapple Funderar på om jag ska köpa lite rosa midiapple på rean, den nya rosa midiapplen var ju lite blek tycker jag.
Ok. Kollade på den oranga klänningen, men den såg så stor ut i halsen, men det kanske den inte är. Igelkott-tröjan blev jag lite sugen på till Ilon och kanske ett par velourisar till Ava. Annars hittade jag inget särskilt. Lite sugen på ett par velourisar till mig också, men de skulle jag aldrig gå ut i så det känns lite dyrt för ett par hemmabyxor.
Har du testat deras velourbyxor och tunikor innan. det är en på T som går ut snart i stl 62/68 som jag är sugen på till Ava. Frågan är hur länge hon kan ha det.
Vart kan man se nya midiapple? Har bara sett den röda och blå ju...
ÄLSKAR verkligen rymdtröjan!!